Jocke W
www.weideniusmotorsport.s e
- Gick med
- 19 Oct 2003
- Hoj
- Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
jo ja kommer också!
Om du ska köra så ska jag oxå köra den 20e, bara så du vet. Vad säger du nu då? Så kan jag ta med resterna av din motor och ge till Crille på Hjälmarberget.Yasha skrev:Här tittas inte på ngt, antingen är jag där och kör eller så stannar jag hemma!
Men jag ska se om inte nästa söndag, 20/11, är en bra dag att testa bristningsgränsen för renoveringstid på en Husaberg...
(kommer vi så blir det 2 motarder)
Det är taget! Frågan är bara om resterna av mig också behöver fraktas om hornen växer ut och jag försöker jaga dig?RaceMe skrev:Om du ska köra så ska jag oxå köra den 20e, bara så du vet. Vad säger du nu då? Så kan jag ta med resterna av din motor och ge till Crille på Hjälmarberget.
Yasha skrev:Det går att köpa soppa på plats och vi samsas om tiden, motard/minimoto/fiddy.
Jag är här!!!WestW skrev:Vad har Yasha tagit vägen?
Dags att du kommer och hälsar på i hallen snart. Vi dyker inte upp i morgon men nästa söndag ska vi vara där och rokka igen.
Jajjamensan !!! Jag, Spretman, MD och Voiceless kommer alla att premiäråka ikväll.WestW skrev:Åkning ikväll
Vart tränar ni utomhus?Jocke W skrev:Det är grym teknik träning, Fast med ny banläggning så vart banan ännu bättre och knixigare. Ser fram emot mer träning där, även fast man längtar till utomhus träningen.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|