Nu gör jag ett nytt försök.
Ska köra upp kl. 13 den 11 aug i uppsala.
Ingen vill hyra ut motorcykel till mig, och jag har inga sk. kontakter.
Om ni tror att jag ska stjäla er hoj så får ni gärna kolla på när jag kör upp.
Om jag, mot förmodan, skulle ramla vid garage vändning så betalar jag skadorna utan inblandning av försäkringsbolag.
Kör upp via körskolan kanske ni tycker.. grejen är den att då måste jag vänta till september nångång och då bor jag inte kvar i uppsala å då blir det en massa bekymmer.
Som sagt, jag kan betala 900 kr för att låna hojen och reg. beviset (viktigt) i 2-3 timmar för uppkörning för tung mc i uppsala.
enda kraven är ; tung mc, över 700 cc och 34 hk.. måste fungera perfekt, inga lagerglapp eller så..
gärna lätthanterlig, (dvs ingen guldvinge)
snälla, någon..
Ska köra upp kl. 13 den 11 aug i uppsala.
Ingen vill hyra ut motorcykel till mig, och jag har inga sk. kontakter.
Om ni tror att jag ska stjäla er hoj så får ni gärna kolla på när jag kör upp.
Om jag, mot förmodan, skulle ramla vid garage vändning så betalar jag skadorna utan inblandning av försäkringsbolag.
Kör upp via körskolan kanske ni tycker.. grejen är den att då måste jag vänta till september nångång och då bor jag inte kvar i uppsala å då blir det en massa bekymmer.
Som sagt, jag kan betala 900 kr för att låna hojen och reg. beviset (viktigt) i 2-3 timmar för uppkörning för tung mc i uppsala.
enda kraven är ; tung mc, över 700 cc och 34 hk.. måste fungera perfekt, inga lagerglapp eller så..
gärna lätthanterlig, (dvs ingen guldvinge)
snälla, någon..