HayabusaMan
Gudomlig sporthojare
Jo, tänkte precis nämna det också...Beror nog på vilken kåpa det är.
Jo, tänkte precis nämna det också...Beror nog på vilken kåpa det är.
Hhhmm...kan ju faktiskt vara rollad med 2-komponents färg. Biltema har ju svart båtfärg i 2-komp som är billig.Provade en hel del T-röd och gnuggande utan något resultat överhuvudtaget. Trasan blev visserligen svart men färgen satt kvar, var nog ganska tjockt målat
Hörde att man kan ta med en polis till bilprovningen och stansa in ramnumret + få intyg för det, stämmer det?
Din hoj lär finnas på mycket närmre håll. Ofta obehagligt nära, kan det visa sig efter några år, när folk börjar snacka...
För övrigt har jag väldigt starka vibbar av att min granne är hjärnan bakom det hela, vilket även polisen bekräftat att så förmodligen är fallet då de känner till honom ganska väl. Kvällen den stals visste han såväl var jag befann mig, att hojen stod hemma, vart den skulle fraktas, och att den målats svart och sålts till någon annan ett par veckor senare (vilket jag såklart tolkade som skitsnack, då han har sina historier för sig)
Du kan allt
Tack för all hjälp och tipsen om grupperna!
Får hoppas den inte hunnit till Sydeuropa än... heh. Uppdaterar om jag får nys om något.
Okej så nu skall ja ge dig ett tips som jag dragit mig för.
en massa annan text..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |