BlueNote skrev:Är 929orna så dyra? jag sålde min 929a (repade kåpor iofs) för 42....
Personligen skulle jag vilja ha en 954, fruktansvärt snygga!
Angående effekt så har jag ingen aning hur skillnaden är. Men med akra helsystem, PC3, kn-filter å dynjet + drevad så gick min som fan iaf![]()
P@trik skrev:929:an ser lite slätstuken ut och inte lika racig som 954:an som är mycket snyggare tycker jag.
Sen är 929:an skrattretande övervärderad av sina säljare finns massvis med exempel där dom försöker få ut 60tusen när du kan få en 954 för samma peng.
Köp en 954:a.
crazy88 skrev:allright om du hittar en 954:a för 60 så skrik till![]()
Frågan är hur många som får ut över 60 för sina 929.. sålde min förra sommaren för 50. Den var uttagen 01 å hade lite godis..P@trik skrev:Nu letar inte jag efter nån 954:a.Redan haft en sån.
Men har sett ett antal som legat ute för 60-62tusen.
Bara tålamod och leta, lycka till.
Vad säger manIronMike skrev:Cbr kanske trots allt är en tourer som vissa säger, får ju magsår av att se denna annonsen:
http://www.blocket.se/vi/6854244.htm?ca=11_s
![]()
P@trik skrev:929:an ser lite slätstuken ut och inte lika racig som 954:an som är mycket snyggare tycker jag.
Sen är 929:an skrattretande övervärderad av sina säljare finns massvis med exempel där dom försöker få ut 60tusen när du kan få en 954 för samma peng.
Köp en 954:a.
Rigge skrev:Är det nån av dom som är övervärderad så är det ju 954 som verkar vara omöjlig att hitta till vettiga priser. 929r för bra pengar dyker det ju upp ibland. Det var länge sen jag körde en 954 nu men som jag kommer ihåg så var det bra mycket mer klös i den än 929 vilket kan behövas, för 929 är ganska tama.
ape skrev:929 kvalar väl in på en lägre försäkringspremie hos IF märkersförsäkring, eller![]()
Detta eftersom den är lite äldre.
Bägge två har en tendens att vara övervärderade. Men det gäller väl Honda i allmänhet.
crazy88 skrev:det e möjligt att det blir en billigare premie på 929:an osäker!
verkar va så att dom är övervärderade..så vad göra pruta som faan eller?
CJ900RR skrev:954. skönare att köra, snyggare, mer hk och ja.. det är väl allt![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |