drovy skrev:jepp bladen har inte en chans!
ska du dra nånting så får du antingen gå ner mot dom där kleena 600rna eller kanske en volvo 240
Du måste skämta va
drovy skrev:jepp bladen har inte en chans!
ska du dra nånting så får du antingen gå ner mot dom där kleena 600rna eller kanske en volvo 240
Blondie skrev:Fråga Hultan han inte bara vet o kan allt.................han är dessutom bäst på allt
The blade skrev:Du måste skämta va
-dB skrev:service bok är ett bevis på att hojen är skött som den skall (om den nu är ifylld enligt service-schemat)
om nu den inte finns så skall det finnas kvitto på delar o olja till all service
kan säljaren inte bevisa att den blivit servad så letar iaf jag efter en annan hoj.
alltså servicebok är alltid bra att ha, iaf om jag skall köpa hojen av dig och kan tänka mig att fler tänker som mig.
Kan sabba de svindyra stiften om du bara står på tomgång i en liten stund!Kenya skrev:Haft hoj i 8 år kanske inte så länge men såhär har jag alltid gjort och än har allt bara funkat fint.
2, Varmkör den nån gång i månaden
Söker inte konflikter.. Sluta hacka på mig, annars börjar jag hacka på dig med..Blondie skrev:Kan inte du som e så redig plocka fram lite bänkpapper på tex R1 02 o jämnföra skillnaden brukar vara1-3 häst fram o tillbaka.
vad jag stör mig lite på i ditt fall är den röda tråd som följer dina inlägg där du konstant verkar söka konflikter med nya personer hela tiden.
Varför annars lägga en komentar i en 954tråd om hur slöa de verkar vara?
Min frågeställning till dig är,har du kört någon?
Vad baserar du detta på och slutligen varför söker du konflikter?
//Blondie
Blondie skrev:Kan sabba de svindyra stiften om du bara står på tomgång i en liten stund!
Vet även att man inte bör försöka starta med halvkass batteri då elektronikboxen kan säga upp sig
lorkan skrev:Alltså, måste få fråga. Hur mycket gör 44 kubik om vi jämför en 954 -02 med en Gixxer -02 ?
Gixxern = 158hk/170kg
954an = 152hk/170kg
Skulle gixxern gå så mkt fortare rakt fram att den "drar" en 954 då som en del snackade om här ?
Jag bara undrar .
Firefly skrev:Blondie Och Hultan! Ignorera varandra och varandras inlägg är ni snälla så slipper Swedie komma in här och moderera pga. att ni tjafsar med varandra. Det finns nog ett hyffsat stort intresse av att ha kvar denna tråden. Vill ni diskutera era oenligheter så kan ni väl snälla göra det via PM eller telefon.
Mvh.
Daniel.
Kenya skrev:å tusan.. även fast man varmkör? Menar givetvis inte att jag bara startar. Brukar stå på 10 min ungefär, sabbar detta stiften också eller menar du bara "starta"?
Nu är det fest! Skål bröder
Jag lovar inteFirefly skrev:Blondie Och Hultan! Ignorera varandra och varandras inlägg är ni snälla så slipper Swedie komma in här och moderera pga. att ni tjafsar med varandra. Det finns nog ett hyffsat stort intresse av att ha kvar denna tråden. Vill ni diskutera era oenligheter så kan ni väl snälla göra det via PM eller telefon.
Mvh.
Daniel.
The blade skrev:Då e det dags att montera kraschpuckar. Nån som har några att rekomendera till 954án??? Kanske fult men en jävligt billig försäkring i fall man skulle tippa hojen.
Har kollat på Bikersneed´s hemsida. Shogunserien ser ju inte så dumma ut men nu handlar det ju inte om hur dom ser ut utan om dess funktion.
Blondie, du har ju kraschisar har jag sett. Märke?? Kostar??Funkar??
Tacksam för svar 954á bröder
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |