954-tråden

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Ort
örebro
Hoj
cbr1000RR - 06
Kenya skrev:
Tycker det verkar vara en hel hög av oss som köpt en 954a i vinter... Hur hittade ni era?
Jag hittade min på blocket. Har inte sett så många annonser så hur fick ni tag i era älsklingar?

Jag googlade då jag gett upp hoppet om att hitta en fräsch 954á på blocket.(ett tag fanns det inga 954ór alls förutom den tokklotade röda i sthlm som va i "toppskick") Hitade då en mc butik som sålde precis den 954án som jag ville ha, dvs få mil, fräscha däck, fräscht drivpaket mm mm. :tummenupp
 

Brkn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Nykvarn
Hoj
Nada
Kenya skrev:
Tycker det verkar vara en hel hög av oss som köpt en 954a i vinter... Hur hittade ni era?
Jag hittade min på blocket. Har inte sett så många annonser så hur fick ni tag i era älsklingar?

Blocket. Skulle ringa på en blå i örebro, så i samma stund som jag skulle ta fram telefon nummret så dök annonsen upp.
 
Last edited:

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Forserum
Hoj
Letar för fullt
Kenya skrev:
Tycker det verkar vara en hel hög av oss som köpt en 954a i vinter... Hur hittade ni era?
Jag hittade min på blocket. Har inte sett så många annonser så hur fick ni tag i era älsklingar?

Va en som mailade mig på min köpes annons här på sporthoj.. och de blev affär direkt tycker ja fick bra pris me om man jämför lite.. sen va den blå/Svart som ja allra mest ville ha :)
 

farty

Prylgalen!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Z1000 -08 Svart som natten!
Kollade blocket men hittade inte mycket intressant. Köpes annonsen här på sporthoj gav många fina erbjudanden, men är man inställd på den blå så... Hade nästan bestämt mig för en 929:a när jag fick ett bra erbjudande på en blå. Bra skick, rätt pris, bara att slå till..
 

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Oj vad jag längtar!
Beställde en ny undertail igår och ett baklyse med inbygda blinkersi. Tror att den kommer bli riktigt snygg när den är helt strippad bak.
Nån mer som har lika?
 

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Ort
örebro
Hoj
cbr1000RR - 06
Brkn skrev:
Blocket. Skulle ringa på en blå i örebro, så i samma stund som jag skulle ta fram telefon nummret så dök annonsen upp.

Den blåa i örebro ringde jag på. En 02á som omlackerats till 03áns färger. Dessutom 12 tidigare ägare. Den gick feeeeeet bort :D
 

Brkn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Nykvarn
Hoj
Nada
The blade skrev:
Den blåa i örebro ringde jag på. En 02á som omlackerats till 03áns färger. Dessutom 12 tidigare ägare. Den gick feeeeeet bort :D


Jaså? Där ser man, då får man väl tacka för att den andra annonse kom upp istället. :)
 

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Forserum
Hoj
Letar för fullt
The blade skrev:
Den blåa i örebro ringde jag på. En 02á som omlackerats till 03áns färger. Dessutom 12 tidigare ägare. Den gick feeeeeet bort :D

ja den va ja riktigt sugen på me tills man kollade upp den då de va en 02 som skulle vara vit..
 

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Ort
Linköping
Hoj
GSXR1000 K7
nilzz skrev:
Oj vad jag längtar!
Beställde en ny undertail igår och ett baklyse med inbygda blinkersi. Tror att den kommer bli riktigt snygg när den är helt strippad bak.
Nån mer som har lika?


Vilken beställde du och varför frågade du inte om gruppköp!! :mad:

:rofl
 

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Ort
örebro
Hoj
cbr1000RR - 06
Brkn skrev:
Jaså? Där ser man, då får man väl tacka för att den andra annonse kom upp istället. :)

Du hade flyt mannen. Men du hade säkert kollat upp den 954án själv innan du hade åkt och kollat in den. :tummenupp Jag har sett den i verkligheten och den e proffslackad och skitfin men de där 12 tidigare ägarna + att killen som säljer den erkände att den va klotad skrämde bort mig i alla fall. :rofl
 

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
DaLorD skrev:
Vilken beställde du och varför frågade du inte om gruppköp!! :mad:

:rofl


Undertailen är från Brazilien och lyset från Usa.
Vill inte ha grupp köp för det kan oftast bli dyrare iom att risken för tullen är större om det är dyrt och stort packet.

Sen så är det ju kul om man har nått som inga andra har :D
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
nilzz skrev:
Undertailen är från Brazilien och lyset från Usa.
Vill inte ha grupp köp för det kan oftast bli dyrare iom att risken för tullen är större om det är dyrt och stort packet.

Sen så är det ju kul om man har nått som inga andra har :D

Alltid kul att sticka ut lite!
 

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
nilzz skrev:
Undertailen är från Brazilien och lyset från Usa.
Vill inte ha grupp köp för det kan oftast bli dyrare iom att risken för tullen är större om det är dyrt och stort packet.

Sen så är det ju kul om man har nått som inga andra har :D
Blir nog nice det där :tummenupp

Varit sugen på ett sånt bakljus med blinkers i, men med tanke på hur jädra nitiska polisen i Uppsala var förra året på småsaker, så har jag lagt det på is ett tag.
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Deadmetal skrev:
Blir nog nice det där :tummenupp

Varit sugen på ett sånt bakljus med blinkers i, men med tanke på hur jädra nitiska polisen i Uppsala var förra året på småsaker, så har jag lagt det på is ett tag.
Då har vi snälla poliser i gbg bara skylten e på plats så brukar resten inte va så noga!
 

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Deadmetal skrev:
Blir nog nice det där :tummenupp

Varit sugen på ett sånt bakljus med blinkers i, men med tanke på hur jädra nitiska polisen i Uppsala var förra året på småsaker, så har jag lagt det på is ett tag.

Vi får väl se hur det går för mig i år, får väl vara försökskannin :tummenupp

Såg att lyset lämnat Las Vegas nu, så snart har jag det :)
 
Last edited:

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
nilzz skrev:
Vi får väl se hur det går för mig i år, får väl vara försökskannin :tummenupp

Såg att lyset lämnat Las Vegas nu, så snart har jag det :)

Har du ingen bild på lyset?
 

Dainese Dennis

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2005
Ort
Norrland
Hoj
Tvåhjuling
The blade skrev:
Den blåa i örebro ringde jag på. En 02á som omlackerats till 03áns färger. Dessutom 12 tidigare ägare. Den gick feeeeeet bort :D


Bra tråd det här, har en kompis som hade tänkt åka och kolla på den i örebro med. Man får höra mycket om cycklarna här. Verkar som att alla 954 som är billiga på blocket har en intressant bakrund. En kompis ska titta på den röda för 71000 idag. Han ringde honom igår och det är så många som har hört av sig så han har höjjt priset till 78000kr. :confused: Va det inte den som styrkrona med mer var väck på? Skum kille, Ska bli intressant att höra hur det gick ikväll.
 

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Ort
örebro
Hoj
cbr1000RR - 06
Dainese Dennis skrev:
Bra tråd det här, har en kompis som hade tänkt åka och kolla på den i örebro med. Man får höra mycket om cycklarna här. Verkar som att alla 954 som är billiga på blocket har en intressant bakrund. En kompis ska titta på den röda för 71000 idag. Han ringde honom igår och det är så många som har hört av sig så han har höjjt priset till 78000kr. :confused: Va det inte den som styrkrona med mer var väck på? Skum kille, Ska bli intressant att höra hur det gick ikväll.

Det är den här bladen i örebro jag menar ...
http://www.blocket.se/vi/6939979.htm?ca=8_s
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top