Efter en liten kort undersökning gällande presumtiva försäkringar kommer jag nog välja att inte köpa en 954.
Fan, en 6-7år gammal hoj som blir så innihelvete dyr att försäkra + ett hejdundrande inköpspris gör nog att jag satsar på en Yamaha R1-epatraktor edition från 98-99-00 istället. 20kkr billigare i inköp och hälften så dyr premie.
Får bli en 954 en annan gång istället.
Just att den var skaplig att försäkra var en stor orsak till att jag köpte mig en
900:-/månad för halvförsäkring.
Jag köpte drivpaket på Addemoto drev och 530 kedja(RK) för 1250:-. Snabb och bra service!!!!!
Jag blir fan inte klok på det där med försäkringar.Just att den var skaplig att försäkra var en stor orsak till att jag köpte mig en
900:-/månad för halvförsäkring.
Jag blir fan inte klok på det där med försäkringar.
Vill ju egentligen ha en 954, men som sagt, efter diverse efterforskningar så är det inte lösbart. Eller ja, jag anser inte att ~1500 halv/månad är värt pengarna.
Då har man ändå hunnit bli snart 26, kk i 7½år, ovurpad, stabil inkomst och ostraffad. Helt sjukt!
Värt att kolla. Absolut!Tycker det låter sjukt dyrt
Jag försäkrade min 954 för 5500 kr om året för halv. Jag försäkrade den med folksams smc försäkring. Nu hade jag hunnit fylla 30 och bor i en mellanstor stad. Hade haft kort i 2 år. Tycker ändå att det inte ska vara så stor skillnad. Ring till folksam och kolla upp vad dom tar för en smc försäkring halvförsäkrad.
Värt att kolla. Absolut!
Nej, det bolaget kände jag inte ens till. Får köra en rejäl rundringning till "samtliga" bolag när jag flyttat hem till sverige igen.Har du kollat Vestas?
Nej, det bolaget kände jag inte ens till. Får köra en rejäl rundringning till "samtliga" bolag när jag flyttat hem till sverige igen.
Edit: Regnummer på en '02 önskas.
Tack!
//Hd
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|