99RiderZ Wheelie 2006 - DVD

sandstream

Guest
crazy rider skrev:
2689386 naken?:va hon hade ju för mkt kläder på sig:tungan
Det var ju bara en teaser, jag antar att hon kastar av sig allt och gnider sig mot hojen i den riktiga filmen :D

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
wonderwizard skrev:
2688959 helt ok film.

kanske lite långtråkig i mellanåt.

mycket bra filmat iaf :tummenupp
samma kamera & person som filmat allt ?

lady X var ju iofs inte helt fel heller... vems flickvän är hon då ? i annat fall kan ni skicka ett pm med hennes uppgifter :D

Eftersom jag kraschade 25 juli så blev det mest fotografering och filmning för min del... Fotograferingen finns i ett annat kapitel på dvd:n, köp den vetja! :)

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Man blev ju inte alls sugen på att lära sig köra på bakan efter att ha sett filmen :gnissla

Tänkt att det fortfarande är så kul att leka vid vattnet, man ska aldrig växa upp :tummenupp

Schyst film, väldigt mycket wheelies. Saknade lite härliga kurviga vägar ibland. Lite fler stoppies skulle inte skada heller. Annars mycket fin film, bra filmat och klippt!

Seedar för fullt

GBG_PeHrssoN

Tanklös Hojlös Hopplös
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
KTM 690 SMC-R -14
NisseNutz skrev:
2689815 Man blev ju inte alls sugen på att lära sig köra på bakan efter att ha sett filmen :gnissla

Tänkt att det fortfarande är så kul att leka vid vattnet, man ska aldrig växa upp :tummenupp

Schyst film, väldigt mycket wheelies. Saknade lite härliga kurviga vägar ibland. Lite fler stoppies skulle inte skada heller. Annars mycket fin film, bra filmat och klippt!

Seedar för fullt
jAG BLEV SUGEN SOM F*N NÄR JAG SÅG EXTRAMATRIALET, när ni kör på go-kart banan!

arrow

Ny medlem
Gick med
22 May 2005
Hoj
CBR1000RR -08
crazy rider skrev:
2689386 naken?:va hon hade ju för mkt kläder på sig:tungan

Har du inte lärt dig att det inte finns något så vackert som en tjej som lämnar något åt fantasin :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

En naken kvinna är som en nakenhund..... säkert snäll go och trevlig.... men det är inte mycket att se på :)

StickanR1

Gasa Tills Det Rasar
Gick med
27 Sep 2005
Hoj
Yamaha R1
alexander_pehrs skrev:
2689930 jAG BLEV SUGEN SOM F*N NÄR JAG SÅG EXTRAMATRIALET, när ni kör på go-kart banan!

Japp det är en go kart bana som vi fick till en grus del på i mitten av sommaren. Vi hade ju en SM deltävling i super moto

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
NisseNutz skrev:
2689815 Man blev ju inte alls sugen på att lära sig köra på bakan efter att ha sett filmen :gnissla

Seedar för fullt

Jag ska försöka arbeta på det åt dem tills nästa film... ska försöka lura iväg dem till norge.. i år vägrade de ju :huvet

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
ktm 690
arrow skrev:
2690040 Har du inte lärt dig att det inte finns något så vackert som en tjej som lämnar något åt fantasin :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

En naken kvinna är som en nakenhund..... säkert snäll go och trevlig.... men det är inte mycket att se på :)

näe dä har ja aldrig lärt mig men nu vet jag dä:tummenupp

MikkE

Guest
Kul med film, dock är wheelisar inte lika kul att se på i 90% genom hela filmen.

Ni kör kanon och verkar ha kul, det är viktigt men lite mer variation skulle inte skada till nästa rulle :tummenupp

Pizzabagarn

Guest
Beträffande teasern................

.......inte ett grässtrå på den räjserbanan :tungan

Frösö Ante

Boost
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
KTM 525 SX -05
Jag har fått hem filmen men har tummen mitt i handen vad det gäller datorer:gnissla vad måste jag göra för att kunna se den:confused: Please help!! Förklara så en 3 åring förstår för det är på den nivån jag ligger:tungan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln