För lite mer än ett år sedan så blev jag misshandlad!
Vi var ett gäng på ca13 pers som hade varit ute och firat kompisens 21 års dag.
När stället vi var på skulle stänga, samlades vi utanför för att tillsammans gå till uddevallas finaste kebabrestaurang!
Det blev ganska omedelbart gruff utanför utestället vi var på! (en helt för oss okänd kille gick in i min kompis och frågade om han tykade)
2st örfilar utdelades på min kompis, innan han gav killen en örfil tillbaka.
Helt plötsligt kommer det 6personer som vi heller aldrig har sett och ska ge sig på min kompis! Jag tar tag i min kompis Erik och vi går därifrån.
Jag och en annan kompis som följde med lugnar ner Erik, innan vi bestämmer oss för att gå till bilen som vi kom dit med och åka hem!
Eftersom bilarna står i samma riktning som utestället ligger på bestämmer vi oss för att gå runt det åt andra hållet, så vi slipper träffa frihetsberövarna en gång till.
Sagt och gjort, vi börjar knalla, vi kommer ungefär 20 meter innan vi viker av på den gata som senare skulle ta oss till bilarna!
Vi hinner precis fatta varför 6stycken av uddevallas finaste invånare har så bråttom i vår riktning, innan dom sparkar ner min kompis Erik och sekunden senare mig!
Naturligtvis så sparkar dom mig på mitt ''alldeles nyss pajjat korsband, ledband och miniskknä
'' och jag blir liggandes på marken och får av grabbarnagrus ca 15 sparkar mot huvud och mage
innan dom ger sig av i bästa, vi är OuTlaWs stil.
En av OuTlaWsen blir dock nerbrottad
av närliggande pubs ordningsvakter
!
Jag plåstras om av söta systrar efter en resa med polisens piket! Jag fyller i 345 papper det kommande året, går på rättegång! och inkaserar 9k
FY FAN VA GÖTT!!!
Det har varit jävligt fysiskt och jävligt psykiskt jobbigt! men det var fan värt det!
Nu ska jag till banken och hämta mitt skadestånd, som senare kommer att gå till en ny motorcykel
!
HaAlewLuwlijaah!!!
![nita men ej förstå :fatta! :fatta!](/img/smilies/twak.gif)
Vi var ett gäng på ca13 pers som hade varit ute och firat kompisens 21 års dag.
![Full :fyllisar :fyllisar](/img/smilies/drunk.gif)
När stället vi var på skulle stänga, samlades vi utanför för att tillsammans gå till uddevallas finaste kebabrestaurang!
Det blev ganska omedelbart gruff utanför utestället vi var på! (en helt för oss okänd kille gick in i min kompis och frågade om han tykade)
2st örfilar utdelades på min kompis, innan han gav killen en örfil tillbaka.
![Krama :krama :krama](/img/smilies/krama.gif)
Helt plötsligt kommer det 6personer som vi heller aldrig har sett och ska ge sig på min kompis! Jag tar tag i min kompis Erik och vi går därifrån.
Jag och en annan kompis som följde med lugnar ner Erik, innan vi bestämmer oss för att gå till bilen som vi kom dit med och åka hem!
Eftersom bilarna står i samma riktning som utestället ligger på bestämmer vi oss för att gå runt det åt andra hållet, så vi slipper träffa frihetsberövarna en gång till.
![Fattar inget, men sen fattar :fattartil :fattartil](/img/smilies/speechless-smiley-016.gif)
Sagt och gjort, vi börjar knalla, vi kommer ungefär 20 meter innan vi viker av på den gata som senare skulle ta oss till bilarna!
Vi hinner precis fatta varför 6stycken av uddevallas finaste invånare har så bråttom i vår riktning, innan dom sparkar ner min kompis Erik och sekunden senare mig!
![Rock banana :Rockbanan :Rockbanan](/img/smilies/rockbanana.gif)
Naturligtvis så sparkar dom mig på mitt ''alldeles nyss pajjat korsband, ledband och miniskknä
![Skrika!!! :4skrika :4skrika](/img/smilies/screama.gif)
![Freak :3freak :3freak](/img/smilies/freak3.gif)
![Näsblod :näsblod :näsblod](/img/smilies/nose.gif)
En av OuTlaWsen blir dock nerbrottad
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
![Mattias :mattias :mattias](/img/smilies/mattias.gif)
Jag plåstras om av söta systrar efter en resa med polisens piket! Jag fyller i 345 papper det kommande året, går på rättegång! och inkaserar 9k
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
FY FAN VA GÖTT!!!
Det har varit jävligt fysiskt och jävligt psykiskt jobbigt! men det var fan värt det!
Nu ska jag till banken och hämta mitt skadestånd, som senare kommer att gå till en ny motorcykel
![Squid :squid :squid](/img/smilies/sport-smiley-12.gif)
HaAlewLuwlijaah!!!
Last edited: