A-Stars SG-1 samt A-Stars S-MX Plus...?

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Har äntligen hittat ett ställ som sitter bra på en sån där lång herre som jag. Beslutet föll på ett Alpinestars SG-1. Inte veckans snyggaste ställ, men det var något längre i ärmarna och benen, och det skadar ju inte när man är tämligen lång. Så det satt faktiskt helt ok.
Sedan blir det ett par Alpinestars S-MX Plus-stövlar.

Någon som har några erfarenheter av dessa grejor?
Känner att jag måste få skallen ur röven nu och införskaffa en komplett utrustning innan säsongen börjar på allvar.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Har stövlarna. I början hade jag lite svårt för dom då mina höga anklar gjorde det halvt omöjligt att få på/av sig dom. Men nu när man tryckt ut dom lite så är jag nöjd. Bra under körning men är inge vidare roligare att gå i, dels för att dom inte är bekväma vid vandingar men även för knarrandet (som går att smörja bort).

7 wheeliesar av 10 möjliga.

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Har stövlarna. I början hade jag lite svårt för dom då mina höga anklar gjorde det halvt omöjligt att få på/av sig dom. Men nu när man tryckt ut dom lite så är jag nöjd. Bra under körning men är inge vidare roligare att gå i, dels för att dom inte är bekväma vid vandingar men även för knarrandet (som går att smörja bort).

7 wheeliesar av 10 möjliga.

Aha. Men det låter ju inte helt bortdribblat i.a.f. Hur som helst lär de vara bättre att gå i jämfört med de cross-stövlar jag har nu. :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy