Den har inte kommit in i systemet än. Du får uppdatera när den kommit in.Biblioteket i Kristianstad har beställt in A Twist of the Wrist 2, så för er som vill ha lite kulturell skatteåterbäring kommer den finnas på fjärrlån när jag har lämnat tillbaka den!
View attachment 476332
Absolut, kollar med bibliotikarien när jag lämnar in så att den inte bara står och samlar damm sedan.Den har inte kommit in i systemet än. Du får uppdatera när den kommit in.
Mitt bibliotek hittade inte den och kunde inte köpa in den heller. Tillfälligt slut hos Libris där de köper in tydligen..
Jag är så där gammaldags och läser gärna en bok jag håller i handen, och det utan hjälp av elektricitet...Den finns för en strax över en hundring som e-bok på Kobo
Skulle nästan chansa på att jag är äldre än vad du är - men jag välkomnar ny teknik o nya påfund som förenklar livet samtidigt som jag håller fast vid gammal god och beprövad kunskap. Just i sammanhanget böcker håller jag med om känslan, men jag läser så j-la mycket (under inomhussäsongen) att böcker skulle ha översvämmat huset.Jag är så där gammaldags och läser gärna en bok jag håller i handen, och det utan hjälp av elektricitet...
Men jag använder också gamla, snart utdöda, ord som sjukgymnast, lunginflammation och blodförgiftning...
Jag är inte emot ny teknik utan kollade, med hjälp av ny teknik om den gick att låna. För jag har sedan ett tag börjat låna böcker istället för att köpa. Tar mindre plats i huset och vill jag läsa om så lånar jag om.Skulle nästan chansa på att jag är äldre än vad du är - men jag välkomnar ny teknik o nya påfund som förenklar livet samtidigt som jag håller fast vid gammal god och beprövad kunskap. Just i sammanhanget böcker håller jag med om känslan, men jag läser så j-la mycket (under inomhussäsongen) att böcker skulle ha översvämmat huset.
Om jag kan hitta den kan du låna mitt ex. Jag har inte öppnat den på 12 år så…Jag är så där gammaldags och läser gärna en bok jag håller i handen, och det utan hjälp av elektricitet...
Men jag använder också gamla, snart utdöda, ord som sjukgymnast, lunginflammation och blodförgiftning...
Hittar du den så ta med den imorgon. Då kan jag läsa den när jag är eldvakt.Om jag kan hitta den kan du låna mitt ex. Jag har inte öppnat den på 12 år så…
Igenkänningsfaktorn är hög! 17 minuter in är en inspelning från en SMC-stegkurs va?Hittade det här:
Underhållande och samtidigt informativt.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|