cRoC skrev:Ush, ni tror ni vet. Klart lappen ryker om du kör på ett fordon som inte är godkänt på gata...Om det vore värre att köra trimmad moppe, vafan kör inte alla moppepojkar cross på gatorna då? Hum
Därför att det är inte alla som har stake till att köpa en cross och bränna på gatan för det känns nog inte lika lungt som att kör trimmad moppe......inga lampor, stor (om man gämför med moppe) inga lysen låter som fan, med andra ord så är den lite mer uppseendeväckande om man säger så !
Sen kanske man kan bli av med lappen om du kör cross på gatan, det säger jag inte emot att man kan men du gör dig skylldig till mer brott om man kör trimmad moppe eftersom det är mycket mer som är ''fel'' då, typ: Oreggad motorcykel, felaktigt försäkrad, olovlig körning och kör du på cykelbana så gör du yttligare ett brott ! (vilken man offta gör med moppe)
Själv har jag kört både mycket trimman moppe och cross på gatan och även om crossen är mycker roligare så körde jag hellre med moppen för det kändes mycket lungnare tyckte jag......tror dom flesta tycker det
Last edited: