Chucky skrev:2289030Ja vad behöver man nu.. jag har läst att det finns speciella program man kan tanka till datorn vad hittar jag dessa och vad heter boken som man ska kunna för att få ta kortet.
Bärgren skrev:2289053Körkortsboken och MC-boken.
Programmen är, vad jag förstått, program du kan köpa eller hämta hem av en kompis eller en torrentsida. Men då är det olagligt
Bärgren skrev:2289297Fan, har dagens ungdom svårt att läsa icke elektronisk text eller? Varför ha en jäkla massa program när allt som du ska kunna står vacker inpackat i Körkortsboken och MC-Boken.
Har du inte pengar ska du inte köra mc, dagens sanning.Chucky skrev:2289908För att böcker kostar pengar
Solid snake skrev:2289918Har du inte pengar ska du inte köra mc, dagens sanning.
Chucky skrev:2289908För att böcker kostar pengar
För att inte tala om uppkörning, sen ska man ju ha en mc, hjälm, handskar, skinnställ eller allväderställ ( ) och stövlar samt ryggskydd.stoooffe skrev:2289970Det kostar att skriva upp också.
gileraaa skrev:2289975det är mycket roligare att studera med datorn orka inte sitta och läsa bok det går ju inte för min del iallafall
Solid snake skrev:2289977För att inte tala om uppkörning, sen ska man ju ha en mc, hjälm, handskar, skinnställ eller allväderställ ( ) och stövlar samt ryggskydd.
Trevligt med soppa i tanken också och den är fan inte gratis direkt.
Chucky skrev:2290037exakt min mening man kan sitta och lyssna på musik och hålla kontakten med vännerna för att nämna några grejjer...
FruktansvärtBärgren skrev:2290149Det låter ju väldigt koncentrerat.
Solid snake skrev:2289977För att inte tala om uppkörning, sen ska man ju ha en mc, hjälm, handskar, skinnställ eller allväderställ ( ) och stövlar samt ryggskydd.
Trevligt med soppa i tanken också och den är fan inte gratis direkt.
Doktor.S skrev:2290745Spelar det någon roll hur han studerar? Det skadar väl inte er något om han använder datorn. Om du är någorlunda datakunnig och kan hantera dc++ så kan du tanka hem kortkorts.com prov, det är bra likt riktiga provet. En aning lättare kanske. Sen finns ju bonniers och STR´s egna program. Ja, som du ser finns det ju en del, det gäller bara att hitta dom, eller betala för dom. Lycka till
Doktor.S skrev:2290745Spelar det någon roll hur han studerar? Det skadar väl inte er något om han använder datorn. Om du är någorlunda datakunnig och kan hantera dc++ så kan du tanka hem kortkorts.com prov, det är bra likt riktiga provet. En aning lättare kanske. Sen finns ju bonniers och STR´s egna program. Ja, som du ser finns det ju en del, det gäller bara att hitta dom, eller betala för dom. Lycka till
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|