A1 kort Instudering

Chucky

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Ingen (ännu)
Ja vad behöver man nu.. jag har läst att det finns speciella program man kan tanka till datorn vad hittar jag dessa och vad heter boken som man ska kunna för att få ta kortet.
:gnissla

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Chucky skrev:
2289030 Ja vad behöver man nu.. jag har läst att det finns speciella program man kan tanka till datorn vad hittar jag dessa och vad heter boken som man ska kunna för att få ta kortet.
:gnissla

Körkortsboken och MC-boken.

Programmen är, vad jag förstått, program du kan köpa eller hämta hem av en kompis eller en torrentsida. Men då är det olagligt :mattias

Chucky

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Ingen (ännu)
Bärgren skrev:
2289053 Körkortsboken och MC-boken.

Programmen är, vad jag förstått, program du kan köpa eller hämta hem av en kompis eller en torrentsida. Men då är det olagligt :mattias

ok.. vad heter dessa programmen, någon? :)

PeeWee

Ska ja dansa nykter måste ja va bra full
Gick med
9 Aug 2005
Hoj
CBR 600 f -99
Bonniers funkar utmärkt. Har även speciella frågepapper vilka var bra också! Men bäst funkar nog körkorts och mc- boken ska du se! :)

Bärgren

Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Fan, har dagens ungdom svårt att läsa icke elektronisk text eller? Varför ha en jäkla massa program när allt som du ska kunna står vacker inpackat i Körkortsboken och MC-Boken.

Chucky

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Ingen (ännu)
Bärgren skrev:
2289297 Fan, har dagens ungdom svårt att läsa icke elektronisk text eller? Varför ha en jäkla massa program när allt som du ska kunna står vacker inpackat i Körkortsboken och MC-Boken.

För att böcker kostar pengar :fatta! :hihi

gileraaa

To start press any key, where´s the any?
Gick med
6 Jul 2006
Hoj
har en vild ktm som jag har fått äran att tämja
det är mycket roligare att studera med datorn orka inte sitta och läsa bok det går ju inte för min del iallafall

Solid snake

Guest
stoooffe skrev:
2289970 Det kostar att skriva upp också.
För att inte tala om uppkörning, sen ska man ju ha en mc, hjälm, handskar, skinnställ eller allväderställ ( :zpy ) och stövlar samt ryggskydd.

Trevligt med soppa i tanken också och den är fan inte gratis direkt.

Chucky

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Ingen (ännu)
gileraaa skrev:
2289975 det är mycket roligare att studera med datorn orka inte sitta och läsa bok det går ju inte för min del iallafall

exakt min mening man kan sitta och lyssna på musik och hålla kontakten med vännerna för att nämna några grejjer...

Solid snake skrev:
2289977 För att inte tala om uppkörning, sen ska man ju ha en mc, hjälm, handskar, skinnställ eller allväderställ ( :zpy ) och stövlar samt ryggskydd.

är det inte gratis? det trodde jag.. hepp blir nog ingen mc för mig. :(

Bärgren

Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Chucky skrev:
2290037 exakt min mening man kan sitta och lyssna på musik och hålla kontakten med vännerna för att nämna några grejjer...

Det låter ju väldigt koncentrerat. :tomten

Jonasw

Ny medlem
Gick med
25 May 2006
Hoj
yamaha DT125R
Solid snake skrev:
2289977 För att inte tala om uppkörning, sen ska man ju ha en mc, hjälm, handskar, skinnställ eller allväderställ ( :zpy ) och stövlar samt ryggskydd.

haha,jag säger bara pappa betalar! :p :tomten

Tobbe_89

-Cross-
Gick med
18 Apr 2006
Hoj
2000 Yamaha yz
Dyrt med böcker??? inskrivningen utan böcker kostar 1100 och inskrivning med blcker kostar 1200 så det e inte mycke dyrare^^

Doktor.S

Snugglar
Gick med
6 May 2006
Hoj
Aprilia
Spelar det någon roll hur han studerar? Det skadar väl inte er något om han använder datorn. Om du är någorlunda datakunnig och kan hantera dc++ så kan du tanka hem kortkorts.com prov, det är bra likt riktiga provet. En aning lättare kanske. Sen finns ju bonniers och STR´s egna program. Ja, som du ser finns det ju en del, det gäller bara att hitta dom, eller betala för dom. Lycka till :tummenupp

Chucky

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Ingen (ännu)
Doktor.S skrev:
2290745 Spelar det någon roll hur han studerar? Det skadar väl inte er något om han använder datorn. Om du är någorlunda datakunnig och kan hantera dc++ så kan du tanka hem kortkorts.com prov, det är bra likt riktiga provet. En aning lättare kanske. Sen finns ju bonniers och STR´s egna program. Ja, som du ser finns det ju en del, det gäller bara att hitta dom, eller betala för dom. Lycka till :tummenupp

Tack :Bugar det var detta jag ville veta :)

Bärgren

Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Doktor.S skrev:
2290745 Spelar det någon roll hur han studerar? Det skadar väl inte er något om han använder datorn. Om du är någorlunda datakunnig och kan hantera dc++ så kan du tanka hem kortkorts.com prov, det är bra likt riktiga provet. En aning lättare kanske. Sen finns ju bonniers och STR´s egna program. Ja, som du ser finns det ju en del, det gäller bara att hitta dom, eller betala för dom. Lycka till :tummenupp

Om man studerar andra inlägg av den nämnda så spelar det en väldigt stor roll. Jag skulle inte vilja ha någon som inte kör med insidan av huvudet ute på vägarna. Det känns inte säkert helt enkelt.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha