Flodis
Overtaker
Jag var till körskolan idag och snackade med dom om uppkörning och teori (priser, osv.). Hon jag snackade med sa att det kommer bli problem för mig att hinna ta kortet med tanke på att jag fyller 16år den 26e september och enligt henne var sista uppkörningsdag för mc den sista september (31a) och sen blir det kanske nån extra uppkörning för dom som har kuggat i oktober beroende på väder.
Så, teorin hinner jag lätt med och antagligen hinner jag köra uppkörningen också. Men jag kommer deffenetivt inte hinna köra någon körlektion och om jag kuggar på uppkörningen så är det inte så stor chans att jag får köra en gång till. (ofta det är bra väder i oktober)
Men efter att man har klarat teoriprovet, får man börja övningsköra då? isåfall hinner jag i alla fall köra lite
Så, teorin hinner jag lätt med och antagligen hinner jag köra uppkörningen också. Men jag kommer deffenetivt inte hinna köra någon körlektion och om jag kuggar på uppkörningen så är det inte så stor chans att jag får köra en gång till. (ofta det är bra väder i oktober)
Men efter att man har klarat teoriprovet, får man börja övningsköra då? isåfall hinner jag i alla fall köra lite