lektionerna är rent slöseri med tid & pengar.
Tro det du. Jag vet att du har helt fel. Det är skillnad om du skulle vara säg 23 år och har haft bilkörkort och vet trafikregler och kan samarbeta i trafiken.
lektionerna är rent slöseri med tid & pengar.
Tro det du. Jag vet att du har helt fel. Det är skillnad om du skulle vara säg 23 år och har haft bilkörkort och vet trafikregler och kan samarbeta i trafiken.
jag bryr mig inte om lektionerna. Jag pluggar som fan i boken/böckerna istället
trafikvana får man av att övningsköra med farsan...Fine, gör så. Men jag vill bara påminna dig att utan trafikvana så är man illa ute. Och trafikvana får du inte i böckerna kan jag lova.
en del av de ja.Och snabbt ska det gå. Har du sett på "Ghost rider"?
Och snabbt ska det gå. Har du sett på "Ghost rider"?
Menar du sporthojs egna lilla 125 ghostrider?
Förstår dock vad du menar
TS: Lite tillbaka till topic. Ta ett par lektioner, dels för att regler ändras, dels för att körskoleläraren vet vad provförrättaren vill se på provet och dels för att, hör och häpna, läraren jobbar faktiskt med detta, inget illa alls om din far, men läraren kan tänkas vara aningen bättre på att lära ut, och kanske kan ett och annat som din far inte kan. Du kan aldrig lära dig för mycket.
får se hur de blir. Någon som vet om hur långt innan man ska ringa till dem & boka t.ex lektioner osv & vilken ska jag välja av trafikskolerna i gbg ?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |