A1kort+cross/sm frågor.

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.
Hehe jo jag har sett den. Men en Husqvarna från 95 känns lite riskabelt...
Då satsar jag nog hellre på en honda crm ex..

HAHA ja fyfan snacka om köparens marknad ... :D

dööh din gottegris. spara dina slicks... jag lär behöva ett par i reserv. har fan sladdat slut mitt orginaldäck nästan:gnissla

hur går det med hojen föresten?

Jag har ungefär 5 miljarder slick och däckskärare bara att slå en signal :tummenupp

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
3152045 HAHA ja fyfan snacka om köparens marknad ... :D

Jag har ungefär 5 miljarder slick och däckskärare bara att slå en signal :tummenupp
Ja, jävla skit är det! :mad:

Har haft mindre problem med min än vad dom andra på forumet med mycket nyare maskiner haft.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
haha, vi har varit i ungefär samma sits. jag la ner 30-35 tusen på min ktm, o då köpte jag den i september 06 o sålde den i juni 07.. :gnissla

kommer bli typ samma för mej. köpte i maj, kört nu hela sommarn och inte gjort nåt spec förutom att bygga upp lagret med allt som ska på. ska säljas till våren. okej vi snackar inga 30k men 10-15 + hojköp landar de nog på:gnissla

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
kommer bli typ samma för mej. köpte i maj, kört nu hela sommarn och inte gjort nåt spec förutom att bygga upp lagret med allt som ska på. ska säljas till våren. okej vi snackar inga 30k men 10-15 + hojköp landar de nog på:gnissla

ohfan. :D

Men nu ska ja göra ett liknande projekt med yamahan, jag börjar med att sälja motardfälgarna, nån som vill köpa? :yoparty .. ska fixa yamman i perfekt skick:yoparty skall sedan sälja den o köpa en mercedes slk 230 :tummenupp

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
ohfan. :D

Men nu ska ja göra ett liknande projekt med yamahan, jag börjar med att sälja motardfälgarna, nån som vill köpa? :yoparty .. ska fixa yamman i perfekt skick:yoparty skall sedan sälja den o köpa en mercedes slk 230 :tummenupp

haha för helvet edu kan ju inte byta bort den mot en biljävel.

fet hoj å röten bil ska de va:yoparty

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
HAHA ja fyfan snacka om köparens marknad ... :D

gitt är det. va tar du för ett set ungefär? jag skiter fullständigt i om dom har gått ett par varv på bana. sliter nog mest på mitten ändå:tungan

Wl3oj

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2007
Hoj
Letar
Men 3K för kortet lät ju inte så väldans farligt. Tror nog att jag kan fixa privat övningskörning. Fortfarande osäker vad gäller hoj. Några fler tips? En tzr hade kanske inte vatt helt fel.

Jocke_rs125

Guest
Jag hade kört på en KTM 125 om jag vore du! Jag är själv 1,92 lång och jag tyckte den var rätt go. Sen bestämde jag mig för rs:en ... den är rätt stor, men visst blir det lite påfrestningar för rygg och så. Den är dock en slant dyrare...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy