OLJEKYLD GSXR
FÖRBJUD STARSTRIKER
Visserligen har Kissen bara halva kubiken mot en riktig motor, men det kompencerar hans stålram så bra......

Thundercat skrev:det är möjligt...
ang taxin, jag åkte iaf bekvämt...
OLJEKYLD GSXR skrev:Visserligen har Kissen bara halva kubiken mot en riktig motor, men det kompencerar hans stålram så bra......![]()
![]()
![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:Visserligen har Kissen bara halva kubiken mot en riktig motor, men det kompencerar hans stålram så bra......![]()
![]()
![]()
Zeb_Macahan skrev:Vissa av oss andra (pga av intaget minns jag inte vilka) satt väl tveksammare ur trafiksäkerhetssynpunkt... men jag åker gärna med dig igen... du kanske fixar dito på sporthojsfesten?
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Just det, i minimotos använder man inte aluminium![]()
//jaG
Thundercat skrev:Jag har inte riktigt samma taxikontakter i Örebro, av ganska naturliga anledningar...
jag satt ju ensam i baksätet så jag kan ju inte klaga på platsen iaf... vissa andra hade det ju värre....![]()
Thundercat skrev:
Forkman skrev:Ingen som kommer ihåg vem som spydde på baren![]()
Zeb kanske kommer ihåg![]()
![]()
ähh, X-boxen e inge bra ps2 e bättre! förutom grafiken kanske!Köp XBOX och spelet MotoGP 2 så blir det lite roligare medans du väntar!!
Iceman1975 skrev:Nu börjar man bli nyfiken....Mer detaljer tack..
![]()
Forkman skrev:Ingen som kommer ihåg vem som spydde på baren![]()
Zeb kanske kommer ihåg![]()
![]()
snobben skrev:ähh, X-boxen e inge bra ps2 e bättre! förutom grafiken kanske!![]()
Zeb_Macahan skrev:Du måste ha traumatiska nätter om det ögonblicket fortfarande... Små pojkar mår inte bra av sånt![]()
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Det va nått dåligt i tequilan som dom serveradeså jag beslutade att reklamera den
//jaG
Forkman skrev:Inte så farligt, vaknar kallsvetig på nätterna ibland bara.![]()
Nåt jag inte kan glömma är HD-gubbarnas miner när du "reklamerade" tequilan.![]()
![]()
Iceman1975 skrev:Nu börjar man bli nyfiken....Mer detaljer tack..
![]()
Zeb_Macahan skrev:Som en sann kapitalist säger jag: Det finns inga problem som inte kan lösas med en sedelbunt, problemets storlek bestämmer sedelbuntens tjocklek...
//jaG
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |