H_____P
Trygghetsnarkoman
Finns det att köpa från svensk återförsäljare, hittar inget....
Ja hemsidan verkar vara utsatt för ryssattack. Får vara omodern och ringa.
Vet du om Joytime även säljer ABBA Skylift? Har funderat på den ett tag, så passande att denna tråden dök upp nu.Ja såg det nu med sidan, hoppas det är tillfälligt.
Jag beställde hjulen till mitt Abbastand av Joytime och fick det levererat för ett par veckor sedan, inga konstigheter.
Eftersom du har en KTM och den säkert kommer att rasa utan att garantin gäller (ref. till annan tråd ) så kan jag rekommendera Abbas Skylift.
Skämt åsido - mer pengar, men grym om man vill jobba bekvämt, komma in under hojen och funkar bra att rangera i garaget. Med deras "storage system" slipper man dessutom snubbla på hjulstället när liften skall ställas undan.
Jag har Abba Stand med Front Lift Arm (för få upp framhjulet. Och Depåstöd.Har du en Skylift alltså? I så fall. finns det någon situation där ett ”vanligt” depåstöd är bättre än en skylift?
Jo, köpt från Joytime i höstas.Har du en Skylift alltså? I så fall. finns det någon situation där ett ”vanligt” depåstöd är bättre än en skylift?
De säljer Skylift ja! Jg kör Superbikestand med lyftarm för framhjul och numera hjultillsatsen för att kunna rulla runt ekipaget. Mycket nöjd!Vet du om Joytime även säljer ABBA Skylift? Har funderat på den ett tag, så passande att denna tråden dök upp nu.
Lycka till, hoppas ni snart är på fötter igen!Vi har massiva problem med vår hemsida tillika webbhotell.
Vi jobbar förfullt med att återskapa allt samt med byte av host.
(Ingen ryssattack men klåpare som supit bort vår databas vid en "uppdatering" av deras servrar.
Noll intresse av att försöka lösa detta.)
Skicka mejl så svarar vi på frågor och funderingar.
info@joytime.se
Mvh
Max & Martina, Joytime
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Tack! Vår IT avdelning (dvs Martina) kämpar på..Lycka till, hoppas ni snart är på fötter igen!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|