Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Räkna inte bort Toseland, om nu halvmotorerna hänger med.Goodstuff skrev:Corser, Vermeulen, Haga eller Laconi.
Hallå, det är inte V75 där man kan ta med alla kusarGoodstuff skrev:Corser, Vermeulen, Haga eller Laconi.
In med båda två!Ludde78 skrev:In med Oliver Jaque istället...
Goodstuff skrev:Nu är du på bärtur.![]()
Bostrom är AMA Superbike mästare. Som Hayden. Bostrom har därtill vunnit flera WSBK-race på ett mycket överygande sätt i konkurrens med några av de absolut bästa; nu etablerade i MotoGP. Bortsett sin AMA-titel har Hayden två (eller är det en?) pallplats efter två säsonger i det bästa MotoGP-teamet.Chris Ash skrev:Även om jag gärna vill hålla med för att reta "du vet vem" så kan jag inte då det är BS av grov kaliber. Boström är en medelmåtta i en överskattad nationell serie, Hayden är en medelmåtta i högsta divisionen.
sandstream skrev:Hallå, det är inte V75 där man kan ta med alla kusar
Nu vill vi ha ett experttips!
Jag trodde att Yamaha skulle satsa allt på att ta hem så mycket som möjligt nu när de firar 50 år nästa år men det kanske är svårt att köpa ihop ett dreamteam för att vinna WSBK.
Corser såklart.sandstream skrev:Vem tror ni vinner?
Nyteknik skrev:Bostrom är AMA Superbike mästare. Som Hayden. Bostrom har därtill vunnit flera WSBK-race på ett mycket överygande sätt i konkurrens med några av de absolut bästa; nu etablerade i MotoGP. Bortsett sin AMA-titel har Hayden två (eller är det en?) pallplats efter två säsonger i det bästa MotoGP-teamet.
Nyteknik skrev:Corser såklart.
Exaktemente.Chris Ash skrev:Jag tror också på Corser, av de som sitter på bra hojar så är han bäst räknat över en hel säsong. Haga kommer aldrig lära sig sy ihop en hel säsong och Abe ska vi inte tala om.....
Vermuelen blir det stora hotet.
Minns ett race på Hockenheim då han, Fogarty och Chili hade en helt hårresande fight. Minns inte vem som drog längsta strået, men Corser körde om båda två och dessutom smidigt som alltid vid ett tillfälle.Penguin skrev:Hoppas verkligen att han kan hitta tillbaka till den forna formen från tiden då han seglade ifrån hela startfältet. Det var tider det.![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!