Abstruse lägger handskarna på hyllan

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Vår blivande RR stjärna har skaffat fruntimmer, Apis har massor av egendomliga ursäkter varför han inte kommer till Knudan men nu vet vi varför, förhoppningsvis så tröttnar hon på RR tjatet innan våren kommer och dumpar honom ;)

Enligt uppgift från säker källa kommer Jocke att stå på startlinjen när nästa säsong börjar. Hav förtröstan således. :tummenupp

Nej alltsa det haer gaar inte foer sig alls! Inte nog med att han ska foersvara team zxr.just.nu's aera pa knudan da undertecknad inte sjaelv kan naervara. Han skall dessutom visa vaegen runt aasen pa SO't och koera endurance med mig pa Falken. Vem aer du din loegnare som sprider dessa falska rykten?

Ankan skrev:
Enligt uppgift från säker källa kommer Jocke att stå på startlinjen när nästa säsong börjar. Hav förtröstan således. :tummenupp

Även på SOt på gälleråsen i September.... det sa han i Fredags iaf.

Är det inte hjälmen som man brukar lägga på hyllan? :confused:

Dock kommer det inte som en överraskning, då jag länge har misstänkt att Herr Nylon med sin gummiankintelligens snart skulle komma till insikt om att han inte har något att komma med i RR med nuvarande maskinmaterial. Nej, gör det enda rätta och köp dig en R6a. Din körning är ju... acceptabel. ;)

Pah, att hojen har god kapacitet är bevisat av Apstruts och DonkeyKong under försäsongs-träningen så argumentet R6 duger inte...

Jag tror helt uppriktigt att Apstruts och DonkeyKong kör ifrån eller likvärdigt med både Sukkor och Rsexxor. De lider inte av hastighetshandikapp.

Chrille skrev:
Jag tror helt uppriktigt att Apstruts och DonkeyKong kör ifrån eller likvärdigt med både Sukkor och Rsexxor. De lider inte av hastighetshandikapp.

Jag då har jag gjort något dumt när jag köpt R6a :confused:

Palte skrev:
Jag då har jag gjort något dumt när jag köpt R6a :confused:

Har du köpt? Vilken då?
R6'an har antagligen det bästa chassiet orginal och där byter man upp sig ordentligt men vad gäller pulver rakt fram så imponerar Kawan på mig iaf...

Hade det bara gällt pulver rakt fram så fanns det ingen anledning för dig att byta.

Det blev Brinks... Bara han inte total kvaddar på Knutstorp. Då blir det inte affär.

Palte skrev:
Det blev Brinks... Bara han inte total kvaddar på Knutstorp. Då blir det inte affär.

Går bra och har en snygg tank. Låg bakom ut på A-torps flygraka och effekt finns så du klarar dig.

Chrille skrev:
Går bra och har en snygg tank. Låg bakom ut på A-torps flygraka och effekt finns så du klarar dig.

Men nu kommer nästa problem.... vad tusan ska jag skylla på nu då?

McB skrev:
Allt är bättre än en Kawa. :zpy

Vad beror detta Kawa-hat pa? Jag aer iaf otroligt noejd med min zx6a. Rakt fram gaar den som ett skott och jag har inte upplevt nagra chassiproblem alls. Det var iofs foerst pa min sista traening som jag boerjade fa upp farten lite, men aenda.

Hur manga ganger har en foerare pa en R6 vunnit WSS? ZX6? Jag behaller min ett tag till. En kittat Kawa som Jocke funderar pa aer garanterat en killer...

Don Quixote skrev:
Vad beror detta Kawa-hat pa? Jag aer iaf otroligt noejd med min zx6a. Rakt fram gaar den som ett skott och jag har inte upplevt nagra chassiproblem alls. Det var iofs foerst pa min sista traening som jag boerjade fa upp farten lite, men aenda.

Det är en principsak. ;)

PS. Jag skojar med er förstår ni väl. Jag skulle faktiskt mycket väl kunna köpa mig en ZX6a, den nya modellen alltså.

Don Quixote skrev:

Hur manga ganger har en foerare pa en R6 vunnit WSS? ZX6? Jag behaller min ett tag till. En kittat Kawa som Jocke funderar pa aer garanterat en killer...
1. Ni tappar tråden
2. Jag kör Kawa
3. Häckla Apis nu

Jocke har fatt Dove-tvaal nan annan stans aen pa haenderna aer jag raedd och fegar daermed ur med besked. Apstruts, kom och dementera nu foer boevlen sa man slipper skaemmas oever din vekhet. ;)

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick