Acerbis Diamond eller Ufo Twin

Passe

passe
Gick med
6 Jun 2003
Hoj
Fireblade cbr 954 -02
Villket framlyse gör sig bäst på en motard (ktm), acerbis diamond eller ufo twin eller kanske någon annan modell? Går något av dessa bättre än den andra att montera snyggt på en KTM 620? Tips och trix mottages gärna! Det är kanske någon som har ett lyse liggande som ni vill bli av med??

Icarus

WWweeeeeeeeee!!!
Gick med
21 Aug 2003
Hoj
Ingen just nu!
Acerbis Diamond är ganska snygga, dock lite väl "pimpiga" eller hur man ska säga.
Som Adam^^ säger, Twinlampor börjar bli jäkligt uttjatat, man ser det på varannan hoj!

Mitt råd, väl en snygg endurolykta istället, UFO, Acerbis Polisport mm har fina!

husan_650

stunner
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
retta 02:a, 600fs (stunt)
peter the great skrev:
jag har ett diamond som du kan få köpa om du vill för en 500...
-peter
jag skulle kanske kunna köpa det om du inte redan sålt det? är det en vanlig svart eller? :yoparty kanske är snyggt på husan...

SMoto

på diet
Gick med
5 Jan 2004
Hoj
ZX10 -08, Corvette C6, Audi A5
kolla Polisport dom har 2 nya lampor av twinvariant som är grymma. Satte på ett sånt på min hoj efter mässan.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Passe skrev:
Villket framlyse gör sig bäst på en motard (ktm), acerbis diamond eller ufo twin eller kanske någon annan modell? Går något av dessa bättre än den andra att montera snyggt på en KTM 620? Tips och trix mottages gärna! Det är kanske någon som har ett lyse liggande som ni vill bli av med??
Vad som helst utom Diamond lyset tycker jag...

drängen

CATCH ME IF YOU CAN
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
954rr crf 450 HM
Passe skrev:
Satte själv på ett ufo twin på min xr 650 klart fränt men ljusbilden suger kan jag säga

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!