Acerbis Nylonbrush (Handskydd)

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
1. Styrvikter på offroad...? :va
Jag är medveten om att det inte är styrvikter på offroad men det underlättar för mig att visa vad jag menar om man så säger.

NSR_Martin skrev:
2. Vind?? Sen när blev VIND ett problem för handskydden? Mina är inte fästa i styrändarna, och jag har då aldrig märkt att dom "fladdrar" av vinden.
De gjorde mina tillockmed på mopeden. då slog det mig att de borde göra det lite mer på en 125a.. mina satt monterade vid skruven som håller kopplings och bromshandtag, vad vet jag kanske bara mina som var kassa.

NSR_Martin skrev:
3. Om jag inte missminner mig helt finns det lack som är gjord för att kunna sitta bra på plastdetaljer, även om dom rör och böjer på sig...?
finns säkert.. men allt för mycket böjningar tål de inte.. vet inte hur hård plasten är.. men risken att man skadar eller slår i den är ganska stor. det var mina reflektioner..

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Paradoxy skrev:
Finns ett par handskydd som är mycket snyggare.
Acerbis Rally II.

pro_821682_1105589444.jpg

pro_821679_1105589444.jpg

Kostar 889:- på lelles och är riktigt snygga.
Dom där är kanonfina, men frågan är om dom inte ser lite väl "spejsade" ut på DTn av gammla modellen...?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
philsson skrev:
Jag är medveten om att det inte är styrvikter på offroad men det underlättar för mig att visa vad jag menar om man så säger.

De gjorde mina tillockmed på mopeden. då slog det mig att de borde göra det lite mer på en 125a.. mina satt monterade vid skruven som håller kopplings och bromshandtag, vad vet jag kanske bara mina som var kassa.
...Varför inte bara säga styrändar?
Lite skillnad på hantagskydd som satt på en gammal moped kanske...

Slutdiskuterat.

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
NSR_Martin skrev:
Dom där är kanonfina, men frågan är om dom inte ser lite väl "spejsade" ut på DTn av gammla modellen...?

Påstår du, självaste NSR_Martin, att inte en DT är spejsig? :smasha ;)

Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZR600E
Har beställt ett par Nylonbrush handtagsskydd, från Lelles... Har aldrig handlat där tidigare så det ska bli spännande och se hur det går... När kan man räkna med leverans och mottagande? :va

Yamaha DT är spejsiga hojar! Och är en -98 gammal? :va
/Johan

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Extreem_ skrev:
Har beställt ett par Nylonbrush handtagsskydd, från Lelles... Har aldrig handlat där tidigare så det ska bli spännande och se hur det går... När kan man räkna med leverans och mottagande? :va

/Johan

Du kan räkna med ett mottagande framåt augusti september ungefär, och när du väl fått ditt paket så visar det sig att det är handledsskydd istället för handtagsskydd. Ungefär det man kan förvänta sig från Lelles enligt mina erfarenheter. :tungan

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Paradoxy skrev:
Finns ett par handskydd som är mycket snyggare.
Acerbis Rally II.

Kostar 889:- på lelles och är riktigt snygga.
Såg lite väl spejsade ut tycker jag... Iaf nu kommer en bild på mina!

Bifogat

• bild4.JPG
    bild4.JPG
    98 KB · Visningar: 71
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZR600E
Snyggt KalleNorton!! :banana
Läängtar! :tomten
Vågar man hoppas på nästa vecka eller veckan därpå? (Leverans..(LELLES)) :va

/mvh Johan

Ralle^

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Cr 250 -01 till salu
Extreem_ skrev:
Awww... :rolleyes:
Stoppa kabeln i datorn, sen typ göra något... Vore väldigt kul att se... Men de passar alltså utan problem? Tack alla som bidragit med något i tråden..

/mvh Johan
Beställt svarta från Lelles nyss! Fan, jag som aldrig skulle handla där...
"Sen typ göra något" :lol

Koppla in den i USB - porten. Obs: kameran måste vara påslagen då du överför bilderna.

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Samma handtagsskydd på en CRM :tuttar

Bifogat

• Bild 007.jpg
    Bild 007.jpg
    111.5 KB · Visningar: 58
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZR600E
tvålen skrev:
Samma handtagsskydd på en CRM :tuttar
:Bugar
Lelles har skickat nu enligt dem! Hoppas på idag eller imorrn, hyffsat bra!! :rolleyes:

Och bror min (Nästan 15) har precis köpt en hoj, visst en moppe men han ska lära sig köra hoj på riktigt, det ska jag se till! Två stycken DT i garaget nu, storbror o lilebror! (Fan va liten den är, muhaha.. :D )
/mvh Johan

Jeans

trampcykel?
Gick med
5 May 2004
Hoj
såld
Lelles, vi älskar er!!!

:arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele

jaha, kunde man vänta sig nåt annat? :huvet
extreem_ och jag gick ihop om lite grejer :fyllisar så att vi skulle slippa expeditionsavgiften (varför stödja skiten mer än nödvändigt? :va ) och han skrev då speciellt att vi ville bara ha grejerna i ett paket, när båda var klara för leverans. :tummenupp
idag kom ett paket. från lelles. med två stycken handskydd, acerbics nylonbrush. men mitt sadelöverdrag är fortfarande efterlyst. screw you, lelles.

nu blinkar johans blinkers lika fort på båda sidor iaf, efter att ha gått lös på en video i skolan och nallat lite motstånd så hittade vi rätt Ohm, lite lite watt bara, men det är snart grejat.

mvh jens

Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZR600E
Har monterat! :tummenupp
Fick som sagt igår, två dagars leverans... Woow, tufft! :hihi
Passar bra, efter mycket skruvande och trixande sitter de på plats. Ska se hur jag ska göra med färg, om de ska lackas i samma blå eller om de ska vara svart.. Fina i svart också! :tomten

Lelles funkade fint, första gången jag beställde därifrån.

/mvh Johan

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...