Var det den svarta hojen med dubbla bromsljus? Den är med på någon av de andra filmerna också. Skall lägga upp fler när jag hinner.
Ser fram emot fler videos
Inte fastnat på någons film eller på bild så det är som om jag aldrig körde
Var det den svarta hojen med dubbla bromsljus? Den är med på någon av de andra filmerna också. Skall lägga upp fler när jag hinner.
http://youtu.be/8g5_M1YQSKY Den här är du väll med på i början rash.
Näe, vit rsv4. Syns på rakan vid ca. 10:20.Var det den svarta hojen med dubbla bromsljus? Den är med på någon av de andra filmerna också. Skall lägga upp fler när jag hinner.
Näe, vit rsv4. Syns på rakan vid ca. 10:20.
Ja, en viss skillnad är det helt klart. Men rakan är ändå bara knappa 20 sekunder. Resten är dryga minuten där 600ans kurvhastighet kan ta igen en hel del.Jaja, med lika snyggt ställ som jag har eller? Sen är det ju kul med en 600 när Nicklas på den röda BMW'n med drygt 70 kusar mer samt Du med nästan lika mycket mer kranar iväg på rakan. Det känns som att jag kan börja bromsa samtidigt som det är dags att lägga ner i Mjölbykurvan för att komma i fatt...
Ja, en viss skillnad är det helt klart. Men rakan är ändå bara knappa 20 sekunder. Resten är dryga minuten där 600ans kurvhastighet kan ta igen en hel del.
Kolla in den lilla ettriga motarden (690a?). Inte många hästar att spela med och toppar kanske 160 på rakan. Ändå är han där och "kaxar" igen ett par böjar senare.
Bra film farbror mumma! Här e en tillbaka som jag tror du oxå kommer gilla. Jag låg nämligen bakom dig ett bra tag med kameran på...
Jo, det är bara att gneta på. För mig var det oxå ett rejält steg upp från en lätt överviktig rsv twin med 125 pigga på slangen.Ja, t-rex kan hantera den moppen. Jag vill komma under 1,30 och efter de här två sista dagarna vet jag att det kommer nästa gång. Samtidigt hade jag varit där redan om jag kört 1000...
Haha, jag kände inte själv till mitt "tics" Rash förrän jag såg det på film. Men inte ens när jag vet om det lyckas jag sluta
Efterlysning
Personen som gick omkull i lugn/medel grupp i chikanen på fredag andra passet.
Har det på film men vill inte lägga ut den publik.
Varför trycker du på blinkersreglaget hela tiden?!?!?!?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|