Comeback
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 Jul 2010
- Hoj
- Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Gott Nytt År Swedie
och kasta gärna en blick på http://www.highsider.se och fundera över hur det kommer sig att Rachid fixat annonser överst på sidan och längs hela högerkanten
och att jag på SH enbart har SMC, att 24 MX använder SH webbshop
och hela underdelen av SH sidan med hänvisningar till Motorrad, annonser hoppas jag?
Och går jag in på en Motorrad sida från en av länkarna på SH så är det annonser längst upp
och ner längs högersidan.
Så att jag inte ser några fler annonser hos SH mer än SMC, 24MX och SH Webbshop och alla länkar till Motorrad
och annonserna hos Motorrad, ja det bero helt enkelt på hur Egmont hanterar annonser.
Jag har som sagt inte adblock vare sig installerat eller (naturligtvis) aktivt....
vilket ju tydligt syns hos highsider och motorrad....
Men jag har Flash normalt inaktiverat
pga att har jag Flash aktivt kan inte min son spela, tar för mycket av vår internet
pga att Flash är ökänt/välkänt för sin följd av säkerhetshål
I webbläsaren har jag blockering av popupfönster (nödvändigt pga många siter)
och spärr av bilder från
fastbikes.se; pcforalla.idg.se; sydsvenskan.se; qstream-down.qbrick.com
som jag lagt in i webbläsaren när deras bilder varit för irriterande.
Men nog får jag en liten rad om adblock varenda gång jag går in på SH.
Gott Nytt År på er alla.
Må våra hojar fungera som vi vill och vädret, väglaget och trafiken vara precis som vi önskar 2013
och kasta gärna en blick på http://www.highsider.se och fundera över hur det kommer sig att Rachid fixat annonser överst på sidan och längs hela högerkanten
och att jag på SH enbart har SMC, att 24 MX använder SH webbshop
och hela underdelen av SH sidan med hänvisningar till Motorrad, annonser hoppas jag?
Och går jag in på en Motorrad sida från en av länkarna på SH så är det annonser längst upp
och ner längs högersidan.
Så att jag inte ser några fler annonser hos SH mer än SMC, 24MX och SH Webbshop och alla länkar till Motorrad
och annonserna hos Motorrad, ja det bero helt enkelt på hur Egmont hanterar annonser.
Jag har som sagt inte adblock vare sig installerat eller (naturligtvis) aktivt....
vilket ju tydligt syns hos highsider och motorrad....
Men jag har Flash normalt inaktiverat
pga att har jag Flash aktivt kan inte min son spela, tar för mycket av vår internet
pga att Flash är ökänt/välkänt för sin följd av säkerhetshål
I webbläsaren har jag blockering av popupfönster (nödvändigt pga många siter)
och spärr av bilder från
fastbikes.se; pcforalla.idg.se; sydsvenskan.se; qstream-down.qbrick.com
som jag lagt in i webbläsaren när deras bilder varit för irriterande.
Men nog får jag en liten rad om adblock varenda gång jag går in på SH.
Gott Nytt År på er alla.
Må våra hojar fungera som vi vill och vädret, väglaget och trafiken vara precis som vi önskar 2013
Last edited: