Braaaa du är inte lite full eller???? :kockosven666 skrev:de bli rinwgn jävla körninfg för helvete!!!!!
fan mogna din gffkjant åoindse... du bor i fwl stad! de eborås som gäkller-- iof suger denmer än alla andra men det är ju lite grejen!!!! :corn
fattar NI ERA ASSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bara jag smmm har tröja så ni anrda kan likagärna DRA!
Gustaf jag såg denna och tänkte på digGustaf skrev:Blir det ng körning idag eller????
sven666 skrev:de bli rinwgn jävla körninfg för helvete!!!!!
fan mogna din gffkjant åoindse... du bor i fwl stad! de eborås som gäkller-- iof suger denmer än alla andra men det är ju lite grejen!!!! :corn
fattar NI ERA ASSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bara jag smmm har tröja så ni anrda kan likagärna DRA!
Gustaf skrev:Blir det ng körning idag eller????
sven666 skrev:eeh ja, där va jag lite för full för mitt eget bästa tror jag..
ed2: helvete vad jag skrev skit på nätet igår *suck*.. måste sluta surfa på fyllan
Masterlord skrev:Har inte kört på läääääääääääääänge nu...
Men hojen står nu på altanen, nytvättad, polerad och vaxad.
Har även vaxat fälgarna, så nu kommer det att gå snabbt som fan!!!
Hojen e startklar, fast jag vet inte om jag ska köra..... Det kan ju komma flugor som fastnar på den... Vill inte smutsa ner den nu...
sven666 skrev:meh ut å åk me dig.. drar du till borås så ska jag rejsa dig med min PV sport jag cruisar runt i nu
GSX-R Micke skrev:för övrigt hade vi en trevlig dag på vägarna igår!!
Chille skrev:ursäkta? sa du PV? som i en volvo från skitultralängesen?
Yes vi har en Raggare i ADHD!!
frekke skrev:styr ni inte upp samåkning här på forumet längre? harva nästan 30mil själv igår
Hmmmm förvånad över mickes 12r???GSX-R Micke skrev:raggare e inte välkommna!!!!!
för övrigt hade vi en trevlig dag på vägarna igår!! först ner till säve å sen en massa leka på motorvägen till borås där vi stannade för lite mat i kistan å sen ut till svenljunga å blev ruskigt förvånade över bakhjulsmickes 12r + att vi retade upp några gamlingar när dom lekte me sina flygplan!! farsan kände visst gubbarna där å dom tyckte inte man skulle, och att man inte får köra på slangen på allmännväg!! nästa gång skulle dom ringa snuten men de e ju ingen risk att dom skickar en bil från borås för att vi busar lite på ett industriområde...
sven666 skrev:ääh bilar ska vara gamla, runda, bekväma och bröta en massa..
frekke skrev:styr ni inte upp samåkning här på forumet längre? harva nästan 30mil själv igår
Det gick inte långsamt kompiiiiis. man behöver inte maxxa jämt bara förZzorro skrev:Hmmmm förvånad över mickes 12r???
Finns bara en sak att säga om killen... HAN E BÄST
Jag förstår om ni tyckte att det gick lite långsamt på turen killar , inte lätt å ha med en bromskloss+flickvän
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|