Tjena mackan ,Telefonen hade ringt som fan mellan seglora o hyssna idag o precis när ni drog iväg mot skene så ringde den igen..Så jag ställde hojen på sidostödet o skulle svara..kliver av hojen o plockar fram nallen och då rullar hojen lite framåt o stödet viker upp sig så hojfan trillade rakt i backen..Lyckades bryta av bromshandtage så jag valde att köra in mot stan istället Spräckte höger kåpa också så jag fixade lite jobb åt billy igen
Kom några killar på hoj ifrån skenehållet som hjälpte mig upp med hojen
Jag hoppas er lilla hojtur va bra iaf....
Ha det gött
Åkning i helgen? När som helst vart som helst. Jävligt sugen på att köra bara. Kanske på söndag, kanon väder samt att man kanske skulle avsluta med ramnaslätt för att avgöra en gång för alla vem som är snabbast.
Kanske lite uppladdning med Moto GP först.
kanske det.. jag är på.. speciellt ramnaslätt.. den som utmanar kan räkna med att åka på däng.. speciellt ANDERSSON!!!
Kanske t.o.m så att man måste ner på hobbex o köpa ett snabbgashandtag för att ha en chans. Nä du, detta är det enda du kommer att se
Åkning i helgen? När som helst vart som helst. Jävligt sugen på att köra bara. Kanske på söndag, kanon väder samt att man kanske skulle avsluta med ramnaslätt för att avgöra en gång för alla vem som är snabbast.
Kanske lite uppladdning med Moto GP först.
Ser nu att GP racet börjar redan 09,00 ,,,, sen e det lungt =)=
ja, johan, flax, andersson och jeppe? var ute å åkte en sväng. riktigt trevlig tur. Tänkte inte på att ringa dig mr tholzen. vi kom dock inte ut förens runt halv 5 efter väntande på folk från olika håll och diverse tankningar mm. ja skulle vart hemma 6 igentlgien men blev 7 till slut ändå.
fina goa vägar. men vi kör la snart igen, nu står hojjen för ventil justering.
ja det var roligt.. men tror dock ingen vet vem flax är här inne.. det är då jag som är flax... men skitsamma..
ja det va kul som satan o warriorn fick verkligen kriga för att hänga på.. men det var inte jag som körde körde rakt fram när vägen svängde heller såå.. hehe... men men..
mvh robban
ja det var roligt.. men tror dock ingen vet vem flax är här inne.. det är då jag som är flax... men skitsamma..
ja det va kul som satan o warriorn fick verkligen kriga för att hänga på.. men det var inte jag som körde körde rakt fram när vägen svängde heller såå.. hehe... men men..
mvh robban
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |