Tobbecoolio skrev:På Lördag är det dax för en hoj runda. Det kommer att bli ett gäng
Hillaredsbor som ska ut å åka. Tippar på att det blir c:a 25-30 mil.
Alla är välkommna!!!!!!!!!!!! samling vid rondellen i Hillared KL 10:00 !!!!!!!!!!!!!!( jävligt tidigt kanske, men det är ej förhandlingsbart)
Mackan skrev:hur många blir ni ca ? vad har ni för mål ??
Nä men skit i det då för faaan!!!Masterlord skrev:Nån körning på g ikväll eller???
akora skrev:Nu verkar jag ha hitta rätt
Är i Alingsås nu några dagar, vore skoj att ha några att åka med.
Har ni några samåkningar eller känner alla varandra och ringer runt när ni skall köra?
Vet inte hur det ser ut med körning i Borås ikväll, men i Alingsås ska vi ut några stycken i alla fall. Sms:a om du har lust att hänga på. Vet ej ännu vilken tid vi åker iväg, men jag kan ju höra av mig till dig om du e intresserad... 0709-285866akora skrev:Nu verkar jag ha hitta rätt
Är i Alingsås nu några dagar, vore skoj att ha några att åka med.
Har ni några samåkningar eller känner alla varandra och ringer runt när ni skall köra?
Jag kommer med och kör ikväll, lite osäker när jag kan komma loss från jobbet bara!Masterlord skrev:Vet inte hur det ser ut med körning i Borås ikväll, men i Alingsås ska vi ut några stycken i alla fall. Sms:a om du har lust att hänga på. Vet ej ännu vilken tid vi åker iväg, men jag kan ju höra av mig till dig om du e intresserad... 0709-285866
ADHD, Nån från Boråstrakten som har lust att köra ikväll?
RSV_R skrev:Lördag vid knalleköket! Tid? Kanske 14.00? Någon som vill med?
Får främande ikväll så då kan jag inte, annars hade jag åkt medGustaf skrev:Ng. som ska ut idag?
Om vädret tillåter så börjar jag röra mig vid 18:00 fr. gbg åt ngt håll....
Kan nog åka med en stund, men jag vet inte vart knalleköket ligger.RSV_R skrev:Lördag vid knalleköket! Tid? Kanske 14.00? Någon som vill med?
Varför inte skaffa en till denna säsong? och varför sälja den gamla?Chille skrev:du är nog mer än välkommen att åka med oss. Tyvärr har inte jag någon hoj längre så jag hänger här som ett fån. Men jag ska skaffa en till nästa säsong.
Som det ser ut nu..
dom brukar åka på lördagar. Tror att det blir kl 10 på lördag. senaste infon som jag vet.
Var bor hon då? Jag bor en bit bakom Preemtappen.akora skrev:Syster bor nämligen vid sista rödljuskorsning i Alingsås (sett mot GBG), tycker att man hör sporthojar dra förbi hela tiden på kvällarna
lorden är så taktfull så jag fyller på med vad han egentligen tänkte: är hon söt? vad har hon för telefon nummer?Masterlord skrev:Var bor hon då? Jag bor en bit bakom Preemtappen.
akora skrev:Kan nog åka med en stund, men jag vet inte vart knalleköket ligger.
sven666 skrev:lorden är så taktfull så jag fyller på med vad han egentligen tänkte: är hon söt? vad har hon för telefon nummer?
hahaha..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |