Jonteponte
Har inte knäpuckarna på
Har tröskat omkring i tre säsonger på en GSX600F med 80 raska pållar. I vintras tog man förnuftet till fånga och skaffade en GSXR750. Idag var jag och hämtade den hos handlaren.
Tidigare erfarenhet av något annat än körskolehoj och min tidigare: Testade polarens Fireblade i kanske 1 mil i makligt tempo för två år sedan.
Jag säger bara: Ahhhhhhhhhhh!
En av de häftigaste kickar jag har fått. Nånsin. Och då har man ju knappt gasat ihjäl sig heller. Det finns mer att hämta.
Det känns som att köra en osäkrad handgranat! Bara man petar på gasen så känns det som den skall wheela ju....
Nu fattar jag äntligen vad ni med lite mer hästkrafter snackar om...
Vilken jävla tur att man inte hade denna som förstahoj med färskt körkort. Då hade jag med all säkerhet inte funnits idag....
Fyfan vilken överjävligt rolig sommar man har framför sig!!!
Tack för ordet.
Tidigare erfarenhet av något annat än körskolehoj och min tidigare: Testade polarens Fireblade i kanske 1 mil i makligt tempo för två år sedan.
Jag säger bara: Ahhhhhhhhhhh!
En av de häftigaste kickar jag har fått. Nånsin. Och då har man ju knappt gasat ihjäl sig heller. Det finns mer att hämta.
Det känns som att köra en osäkrad handgranat! Bara man petar på gasen så känns det som den skall wheela ju....
Nu fattar jag äntligen vad ni med lite mer hästkrafter snackar om...
Vilken jävla tur att man inte hade denna som förstahoj med färskt körkort. Då hade jag med all säkerhet inte funnits idag....
Fyfan vilken överjävligt rolig sommar man har framför sig!!!
Tack för ordet.