Advacen2stroke!

Angel

Villig ;)
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
GSX600R
Hondai Firebladi är ganska orklös därför passar den bra nybörjare och som alla vet så går nybörjare väldigt ofta omkull :D

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Men då ska ju hmm hmmm ha något som är ändå mindre orkesllöst, om det resonemanget ska stämma... :fakta

Angel

Villig ;)
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
GSX600R
Han är en realist, det är det som är en av fördelarna med att ratta gamm Sukka man får alltid igen pengarna, tex för min Bandit har jag blivit erbjuden 70 papp + en 02 R1, men tackade nej, hade han bara erbjudit 70 papp och inte nämnt att jag får en skit R1 på köpet också så hade jag nog gåttt med på det :D

Lilltobbe skrev:
Mell du pratar om drömmare!!
Vad är den här snubben??

http://www2.blocket.se/view/1406068.htm?l=0

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Jag har sett den däringa annonsen, och det är fan nästan att man skulle köpt den, den är ju jättebillig, så har jag två asfina hojar, totalt en som blir orepad och en som jag monterar mina kraschkåpor på.... superduper..

I övrigt vill jag påstå att jag skrapar mina tre anledningar.. 1. Jag är modig.... 2. Jag KÖR iallafall min hoj, vilket 80% av medlemmarna på klubben inte gör, och 3:e anledningen, TOni tycker att det är tufft med skrapad hoj :D

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Lilltobbe skrev:
Mell du pratar om drömmare!!
Vad är den här snubben??

http://www2.blocket.se/view/1406068.htm?l=0
Av namnet att döma så gillar han snö. Hihi

Bo Plog, kom och skotta lite nu...

Sen ska det märkas att grejorna är använd. Motorer SKA skära om dom körs hårt, hojar blir skrapade om man lägger ner i kurvor.... :rock

Snart kommer folk som pedantvårdar sina värdeminskande pärlor att köpa skrapdekaler och hälla socker i tanken för att få brudar och känna sig coooola.
Tänk er följande senario: Ställ dig med en kvaddad hoj utanför Blå, sminka dig lite blå och blodig. Vänta. Det kommer att komma fram en massa folk och prata och fråga, främst killar. Sen ser alla tjejer att det står en massa killar dår. Då går dom dit. Sen när dom märker att alla killar pratar med dig så tror dom att du är nåt. Sen om du har tur tycker dom synd om dig. Klart!
Nu är det bara åka hem och verka nöjd. Har du fått med en tjej är det bara plocka fram Alfapet och se fram emot en gemytlig kväll med många skratt över alla tokiga mc-termer du försöker skriva.

Tur man har tjej.... :cool:

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Fan vilken idé!!!

Jag ska gasa upp till blå på lördag vid 0210 ungefär, och simulera en krasch.... kanske rent av lägga omkull efter en häftig wheelie... undrar vad det får för effekt? I bästa fall kanske jag får ligga i samma sjuksal som ett gänbg tjejer jag kör på.. gissa om de kommer att vara imponerade...

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grizzly 600
Mell skrev:
Av namnet att döma så gillar han snö. Hihi

Bo Plog, kom och skotta lite nu...

Sen ska det märkas att grejorna är använd. Motorer SKA skära om dom körs hårt, hojar blir skrapade om man lägger ner i kurvor.... :rock

Snart kommer folk som pedantvårdar sina värdeminskande pärlor att köpa skrapdekaler och hälla socker i tanken för att få brudar och känna sig coooola.
Tänk er följande senario: Ställ dig med en kvaddad hoj utanför Blå, sminka dig lite blå och blodig. Vänta. Det kommer att komma fram en massa folk och prata och fråga, främst killar. Sen ser alla tjejer att det står en massa killar dår. Då går dom dit. Sen när dom märker att alla killar pratar med dig så tror dom att du är nåt. Sen om du har tur tycker dom synd om dig. Klart!
Nu är det bara åka hem och verka nöjd. Har du fått med en tjej är det bara plocka fram Alfapet och se fram emot en gemytlig kväll med många skratt över alla tokiga mc-termer du försöker skriva.

Tur man har tjej.... :cool:

King king MELL rockar fett

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj