ak4
Ducatista
Vill lämna in ett skinnställ på Ae Tec i Kärrtorp och hör till min förfäran att de flyttat men vet inte vart. Har ringt men kommer bara till telefonsvarare. Är det någon som vet vart de har tagit vägen?
Sist jag hörde nåt om 'et hade de ingen ny lokal klar. Är det inte alltför avancerat kan Ersoy skrädderi och kemtvätt på Kungsholmen fixa skit'n.
Som sagt, ring Ersoy, bra skräddare.
Har försökt få tag i Ewa på AE-Tech men inte lyckats, återkommer när jag vet var dom finns.
Ersoy:086509813
Jag kulle ringa dom, vilken dag som helst, har bara inte "hunnit" med..
Men hojta till om du får tag i dom.
Vad har hänt med AE Tech, tråden är ju tom borttagen, och jag hittar bara gamla adressen på Eniro?http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=237625
Du kanske redan sett det men det har löst sig.
Jag har ringt några ggr. Lämnat meddelande en gång. Får ingen respons...Vad har hänt med AE Tech, tråden är ju tom borttagen, och jag hittar bara gamla adressen på Eniro?
Toppen, dom skulle enligt uppgift sköta det hemifrån Anders lägenhet på Rutger Fuchsgatan.Nej nej.. lokalen blev dom uppsagda från för jag tror den skulle användas av fastighetsägaren till något annat.
Dom arbetar hemma nu på onsdag och torsdag kvällar samt på söndagar. Jag har en kompis som pratade med dom i förrgår och hade samma problem, hade lämnat meddelande men ingen ringt och det var nyheter för dom så dom skulle undersöka det.
Men, dom är på semester och bortresta denna vecka och kommer hem först på söndag 22 April. Så innan dess kommer ingen få tag i dom.
Dom håller till nånstans på Södermalm i en lägenhet.
//Nitrous
08-6002805
Jag vet, jag har iofs Ewas mobilnummer, men jag tror inte det är så poppis om jag lämnar ut det.det är ju nummret som går till telefonsvararen.
Jag vet, jag har iofs Ewas mobilnummer, men jag tror inte det är så poppis om jag lämnar ut det.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|