Christoffer.L
Ny medlem
God_Of_Aprilia skrev:AF1ans skjutsningar e extremt otrevliga..
Du har väll en äldre cykeln en vad jag har? Jag tycker det går kanon, att åka på den bakpå.
God_Of_Aprilia skrev:AF1ans skjutsningar e extremt otrevliga..
I regel är det obekvämt att sitta bak på sporthoj. spec på en med höjd limpa. Sen föresten. har du åkt nån längre sträcka bak på din hoj, och om du har provat nån annan hoj, bak då asså.uggla skrev:Du har väll en äldre cykeln en vad jag har? Jag tycker det går kanon, att åka på den bakpå.
philsson skrev:I regel är det obekvämt att sitta bak på sporthoj. spec på en med höjd limpa. Sen föresten. har du åkt nån längre sträcka bak på din hoj, och om du har provat nån annan hoj, bak då asså.
klart du inte kan gemfära med så mycket större hojar. nu menar jag mest 125or. sen har jag inte åkt bak själv på en Af1 så. har inte så mycket att säga till om heller..uggla skrev:Har åkt zx12r, hayabusa, fzr 600, zx7r, hd super dyna glide, Guldwinge osv nån fler också. Och jämfört med min så är den helt okej, alltså det går ju inte att jämföra med en annan cykel, typ hdn, eller en guldwinge, men för att vara en 125a sportcykel så tycker jag man åkte helt okej på den, trodde det skulle vara värre..Åkte nån mil sisådär.
NatoN skrev:Jag tycker AF1:an går hur bra som helst när den väl går ! Men jag har haft endel problem med min, fast de flesta problem har vart mänskliga fel. Det är tex inte att rekomendera att ha tejpbitar i oljetanken om man vill förse cylindern med olja
Bakdämparen är kass, går inte att laga om den börjar läcka. Men det är en bra hoj, ugglas har hållt hur bra som helst utan knappt några fel alls.
DJM skrev:var det det som var felet hela tiden? att den skar.
Fy det var inte så skoj å höra. allt gick bra med renoveringen sen eller. tvungen å köpa ny cylle eller. klarade den sig?.NatoN skrev:Det var felet första gången. Tejpbitarna hade samma färg som olja så dom syntes inte utifrån. När jag rengjorde oljetanken så upptäckte jag att någon tidigare ägare innan vart lite klantig, troligtvis när dom skulle täta locket till oljetanken som läcker lite.
philsson skrev:Fy det var inte så skoj å höra. allt gick bra med renoveringen sen eller. tvungen å köpa ny cylle eller. klarade den sig?.
spectre skrev:den har skurit igen..
Naton, hur blir det med det ryska trimgruset? borde väl gå att köra på det istället för bensin nu när den har skurit? borde täta rätt bra?
philsson skrev:Fy vad surt.. vad var det för orsak denna gången då.
Hur gick det till egentligen. Var det från påfrestningar från förra gången den skar eller nåt.. hade du bytt cylinder 1 ggn eller?.uggla skrev:Spricka i nicasilet.
God_Of_Aprilia skrev:...Har kört fzr och nsr också och tycker att AF1an e lite piggare....
philsson skrev:Hur gick det till egentligen. Var det från påfrestningar från förra gången den skar eller nåt.. hade du bytt cylinder 1 ggn eller?.
Min hoj har skurit 5ggr nu men bara bytt cylle 1 ggn hehe.. går ju köra med sketna grejer också (ett tag)NatoN skrev:Det var en nynicasilad begagnad cylinder, alltså inte min som skar. Den sprack på två ställen vid utblåset av någon anledning. Jag har bytt cylinder tre (!) gånger snart. Grejen är den att alla cylindrar har skurit av olika anledningar
Solid snake skrev:AF1 ska vara piggare än en 600a?
Du menar nog tzr va?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |