After eight

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Pyramidspel... Network Marketing... Kedjebrev...

Same shit, different name...
 

Savage

Idiot-Ivar!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Viking Motor Park
Hoj
KTM 250 EXC -00 Hayabusa -10
Om det låter för bra för att vara sant, så är det antagligen för bra för att vara sant..

Och OM han hade hittat det ultimata sättet att tjäna pengar på, varför skulle han då publicera det på internet? (Om det inte är pyramidspel, förstås)
 
Last edited:

MikkE

Guest
Nu har jag beställt två böcker, måste ju ha en som reserv ju. Eller har jag gjort fel? :öga :tomten
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Madhonda skrev:
Det värsta är att det finns godtrogna blåögda idioter som går på skiten. Hur det nu är möjligt. :va

För att tjäna pengar måste man jobba hårt... vara politiker :rolleyes: svindla eller om man inte tjänar ihop dom...VINNA dom.

Så enkel är den ekvationen.

//Madelene

Bara kriminella som blir rika i detta landet, de som är laglydiga blir bara fattigare. Har jag fel så påstå gärna vart :D
 
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
utan motor, med vanliga trampor anno 1994
Jag ramlade in på ett möte om ett pyramidspel en gång tillsammans med några vänner. Mycket roligt... :) Dessutom hade snubben som läste flera av sina "apprentices" med sig som också satt i publiken och skulle ställa rätt frågor. Det var jättekul att driva med de. Så arga de blev när vi ifrågasatte allt, precis allt han sade. Det gick så långt att när jag ställde en fråga till föreläsaren vände sig killen som satt framför mig om och skulle svara...jäkla pappskalle
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
"Hej Anders,
Stort tack för att du uppmärksammat detta. Vi ska gå vidare och undersöka saken.
Vänliga Hälsningar
Marie Louise Elmgren
Nestlé Sverige"

Fick det som svar efter att ha mailat dem länken till sidan och förklarat vad det var för dåre. Han ska ju itne få hålla på på detta viset :)
 

SuperMicke

█ █ █
Gick med
14 Feb 2004
Ort
Speed Triple
Hoj
Sörmland
Dee_cati skrev:
"Hej Anders,
Stort tack för att du uppmärksammat detta. Vi ska gå vidare och undersöka saken.
Vänliga Hälsningar
Marie Louise Elmgren
Nestlé Sverige"

Fick det som svar efter att ha mailat dem länken till sidan och förklarat vad det var för dåre. Han ska ju itne få hålla på på detta viset :)

:hihi Undrar hur mycket han tjänar på att "låna" ett varumärke... Är det det som är hela affärsidén kanske? :hihi
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
De pengar han har tjänat hittills på detta märke kan mycket väl tillfalla deras händer. Man kan ju hoppas iaf.....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top