kortstubina
Rörkens egen Kioskis
Längtar till att träffa er men ligger däckad!!! Så jag får tyvärr klara mig utan ert trevliga sällskap*SUCK*
Ugluk skrev:Jag och Miranda glider förbi för att ge URRninja pengar. När är han där månntro?
URRninja skrev:Ojoj, kommer inte i kväll. Har fått förhinder. Men ha det så kul ni andra i alla fall.
Se nu vad du gjort URRninja!Ugluk skrev:Jag är hemmapappa och håller mig hemma ikväll. Ha det så kul!
ROCK'n ROLL!!!Kryptonit skrev:Jag kommer iaf
Går nu....
Ni andra lånar inte ut olja och filter när jag behöver det..JoS skrev:Se nu vad du gjort URRninja!
Vad är det för fel på oss andra då Ugluk? Måste URRninja vara där för att du skall trivas?
Ugluk skrev:Ni andra lånar inte ut olja och filter när jag behöver det..
Jag hatar att vara skyldig folk pengar, men det är fixat nu. Ursäkta dröjsmålet Jon..
JoS skrev:Måste URRninja vara där för att du skall trivas?
Jag vet.URRninja skrev:Klart han måste. Han måste vara där för att du ska trivas också Josen, det vet du
Penguin skrev:Ja det var treviligt igår. Uppenbar var ett bra ställe också. Fina lokaler och trevliga servitriser.
Snacka om alkisvarning om vi skulle komma med numrerade västar till krogen!Penguin skrev:Servitrisen ville ju numrera våra platser för att underlätta det där med notorna. Någon kom då med det eminenta förslaget att vi skulle använda Rörkenvästarna när vi går ut på puben, så att personalen lätt skall kunna hålla koll på oss. Grön nummer 3 är inne på 5:e ölen nu osv.
JoS skrev:Snacka om alkisvarning om vi skulle komma med numrerade västar till krogen!
Skall vi göra det till nästa gång?!? Jag är på...
Kryptonit skrev:Jag med
Jag vill komplettera min väst med en svart flagga.TomK skrev:Instruktörsväst...
/erfaren suput
JoS skrev:Jag kan ta målflaggan med när jag ändå håller på.
Tinatjejen skrev:För att du stupar först?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |