AGV-hjälmar; samma/lika?

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
betalar ingen frakt.. beställer du över 200 eur... FRI FRAKT :D (inom eu)

kollade på ett annan tråd.. finns folk som fått hem saker dom beställt rätt snabbt,

Ja. jag såg det när jag kollade på första sidan. Fri frakt låter ju onekligen resonabelt billigt. Ska bara höra ifall de har hjälmen på lager. Sedan blir det en beställning.

amoniax

Ny medlem
Gick med
20 Dec 2007
Hoj
yamaha r6 -00
fick mina grejer idag... nöjd som fan.. ifall dom har din hjälm på lager så beställ..
dom va mycket billigare än fc moto på just den modellen :)

FastestManAlive

Platina Member
Gick med
15 Jun 2006
Hoj
Kawazaki 1100
jepp.. beställde handskar och stövlar.. spara en hel del jag med.. men har inte fått dom än.. har vart lite strul.. men inte från hans del utan posten.. lr transport bolaget.. mitt paket råkade tydligen försvinna :p... men dom har skickat ett till nu.. och så fick jag lite kompensation för att det krångla.. värkar va en trevlig snubbe..

Är du kär i honom? Vart och varannat inlägg säger du att han är bra, svarar snabbt, är trevlig osv....Skall sanningen fram så försvann ju grejerna på Posten, eller hur?:confused: Ett inte helt ovanligt problem från oseriösa firmor i Tyskland. Tacka vet jag England, affärsheder som få...
www.designerhelmets.com
http://www.bici.co.uk/
http://www.getgeared.co.uk/

Och är man orolig över import så gå genom den svenska firman www.vikinghelmets.se jag blev tipsad om...De importerar på begäran och lägger bara på en liten marginal :) Då har man svensk garanti!

TriumphRock

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
Triumph
Håller med...Har själv hört av vänner som fått vänta förgäves på grejer de beställt från vissa skumma tyska firmor...

amoniax

Ny medlem
Gick med
20 Dec 2007
Hoj
yamaha r6 -00
hahaha så var vikinghelmets sekten igång igen.. ja det kom bort i posten.. men han kompensera mig väldigt bra väldigt bra.. och hade jag köpt dessa grejer på en svensk shop.. så hade det kostat MYCKET MER ÄN DET JAG BETALA!!!
så jag väntar gärna mer och sparar tusenlappar!

om ni inte tror på det så kolla upp priset på det jag fick för ca 3000 kr i från han här...

sidi vertigo air stövlar

alpinestars gp tech handskar

runt 5-6 tusen skulle jag gissa på!!!

TriumphRock

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
Triumph
hahaha så var vikinghelmets sekten igång igen.. ja det kom bort i posten.. men han kompensera mig väldigt bra väldigt bra.. och hade jag köpt dessa grejer på en svensk shop.. så hade det kostat MYCKET MER ÄN DET JAG BETALA!!!
så jag väntar gärna mer och sparar tusenlappar!

om ni inte tror på det så kolla upp priset på det jag fick för ca 3000 kr i från han här...

sidi vertigo air stövlar

alpinestars gp tech handskar

runt 5-6 tusen skulle jag gissa på!!!

Hehe...Ja du fick onekligen mycket för pengarna.....Inte nån svensk mc butik som kan möta det....Stulna grejer?!?!
Skojar bara...Grattis!:tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...