Ahlviks egen lilla moppefucko hörna

Status
Ej öppen för fler svar.

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Som sagt han är så jävla onödig, finns visa saker som man av självbevarelse drift inte gör på forum tex skulle inte jag kräka galla över en hd i en tråd där nån stolt visar upp sin hd trots att jag tycker dom e skit fula.

Plus att han har attityden att han är störst bäst å vakrast men verkligheten verkar tala emot han.

:corn vem har saltet? stoooffe?

Så på ett forum ska man inte dela med sina åsikter om dem inte är positiva? Då har jag uppfattat det hära med "kommentera gärna" fel?

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
Håller med _h20, nsr äru präst?
är killen tyken, har bara läst nåra inlägg av honom och han verkar vara ett moppefucko, så får han ta skiten ^^ my oppinion

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2850422 Så på ett forum ska man inte dela med sina åsikter om dem inte är positiva? Då har jag uppfattat det hära med "kommentera gärna" fel?
Nej inte så jag mennade men det är lite som på jul afton när du får en stickad tröja av mormor inte fan säger du "fan va ful den e jag ville ju ha en fet billabong tröja"

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
2850414 Som sagt han är så jävla onödig, finns visa saker som man av självbevarelse drift inte gör på forum tex skulle inte jag kräka galla över en hd i en tråd där nån stolt visar upp sin hd trots att jag tycker dom e skit fula.

Plus att han har attityden att han är störst bäst å vakrast men verkligheten verkar tala emot han.

Salt var det här!

:corn

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
Som sagt han är så jävla onödig, finns visa saker som man av självbevarelse drift inte gör på forum tex skulle inte jag kräka galla över en hd i en tråd där nån stolt visar upp sin hd trots att jag tycker dom e skit fula.

Salta :banana, salta :banana, salta!:banana

:corn :corn :corn

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Nej inte så jag mennade men det är lite som på jul afton när du får en stickad tröja av mormor inte fan säger du "fan va ful den e jag ville ju ha en fet billabong tröja"

Aa men alla fattar ju att man inte säger så till mormor... som är din släktning osv sen så kan man lägga upp det på ett annat sätt en att säga " fyfan vad ful den är osv"...

Haha tycker synd om Rosen nu.. han har mycket jobb att göra :D

no offence, men ska vi skapa en liknande tråd för 125_next ?

Nä det är lungt skulle vart lite hedrade faktist... men men säger bara vad jag tycker...

Last edited:

KTM_Driver

Gudfader
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
KTM 300 EXC-E - 08 || KTM 125sx - 07
Salta salta salta salta salta sin parar:corn:corn
Som en gammal pringlesreklam gick:corn:corn:corn

:corn:corn:corn:corn:corn:corn

Last edited:

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250
Aa men alla fattar ju att man inte säger så till mormor... som är din släktning osv sen så kan man lägga upp det på ett annat sätt en att säga " fyfan vad ful den är osv"...

Nej men inse killen e en plåga...Lite ödmjukhet får man väl förvänta sig...Undrar när han inviger tråden me ett inlägg

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj

Nej men inse killen e en plåga...Lite ödmjukhet får man väl förvänta sig...Undrar när han inviger tråden me ett inlägg

Jo visst han är lite jobbig... men jag tycker det inte är så shysst still att snacka skit om honom tex denna tråd... helt onödig.... Va fan kom igen skippa komunist stillen

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Jag tycker inte Ahlvik är så illa. Det var i alla fall inte han som började spamma :7peta

Matteh!

Näee?
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
Mellanhoj vilken?? + Cross
Jag tycker inte Ahlvik är så illa. Det var i alla fall inte han som började spamma :7peta

Haru hunnit läst alla hans oseriösa och dumma inlägg, många av dem hittar man här i "125" forumet men en del också i "filmer och bilder". :gnissla

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250

Nä int så farlig... Men man måste lära sig lite ödmjukhet... Säkert sjysst kille om han skärper sig...men d e väl alla
EDIT: Utom brudar då:tungan

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
2850554 Haru hunnit läst alla hans oseriösa och dumma inlägg, många av dem hittar man här i "125" forumet men en del också i "filmer och bilder". :gnissla
Ni matar honom med massa skit, klart det kommer ut skit då..

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Håller med loy om att alla borde skärpa sig, och sluta spamma sönder alla trådar.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska