bikerwoman
Bannad
Jo det tycker jag också, men vi kan väl fokusera på det viktigaste?
Jo det tycker jag också, men vi kan väl fokusera på det viktigaste?
Jag ska ta tag i saken så fort hojen är körbar igen! Just nu är den gaffellös...
Alltså.. om jag kunde, skulle jag argumentera emot som f-n, men... DET GÅR JU INTE!!! Du har så rätt och det är Så tragiskt!!!Det är ju synd om de små liven. Tråden dog väl när de skulle fixa en gruppkörning för tjejer. En gruppkörning förutsätter ju att minst en förare hittar någonstans .
Varför skulle du INTE våga köra med oss? Vi är alla sorter, kör roliga vägar och har underhållande fikapauser .Vågar jag köra med er?
Fast jag jobbar väl ändå, som vanligt.....
Alltså.. om jag kunde, skulle jag argumentera emot som f-n, men... DET GÅR JU INTE!!! Du har så rätt och det är Så tragiskt!!!
Vem det är som skulle kunna figurera som jungfru, det förtäljer inte din historia.Det är allså ett sånt, där läge där en riddare skall rida på sin skinande springare och rädda jungfrun från den elaka draken.
Ordlista:
Riddaren = Jag
Skinande springare = min båge
Elaka draken = Det där konstiga ihopvikta gröna pappret med röda linjer och ortsnamn på.
Vem det är som skulle kunna figurera som jungfru, det förtäljer inte din historia.
Och drakar det kan vi nog f--n vara själva, flera av oss.
Vem det är som skulle kunna figurera som jungfru, det förtäljer inte din historia.
Och drakar det kan vi nog f--n vara själva, flera av oss.
Jag kanske kanske kanske får låna en hoj av en kompis en del av juni, då jäklar ska vi ut och köra lite! Jag hittar skapligt till Vaxholm, men ska jag leda går det fan inte fort, speciellt inte på lånad hoj. Det är gemenskapen som räknas ändå väl?
Harkel...hmmhpp hmmmmm. Vad sa vi nu, hitta skapligt till Vaxholm
Får jag påminna damen om att när vi skulle dit så kom vi INTE dit. Vi var i Rimbo & på alla andra ställen UTOM i Vaxholm. Vilket egentligen var vårt mål.
Så Milla, en gång till. Hitta var, vad sa du att du sa för nåt sa du??
Drakar ÄR ni ni fan redan.
Jungfrun heter Gpsiana ock kommer ifrån Elbutikien.
Med henne kommer ni hitta rätt förutsatt att hon är laddad !!!
Alltså brudar! Jag trodde att JAG hade sämst lokalsinne i världen, men inser att det är en fjärt i rymden jämfört med er
Vad gör ni i morgon? Ska tant BW leda ut er på en tur i morgon em efter diverse SMC-manifestationer samt besök hos KB på bilprovningen??
Vem hakar på?
Harkel...hmmhpp hmmmmm. Vad sa vi nu, hitta skapligt till Vaxholm
Får jag påminna damen om att när vi skulle dit så kom vi INTE dit. Vi var i Rimbo & på alla andra ställen UTOM i Vaxholm. Vilket egentligen var vårt mål.
Så Milla, en gång till. Hitta var, vad sa du att du sa för nåt sa du??
Varför skulle du INTE våga köra med oss? Vi är alla sorter, kör roliga vägar och har underhållande fikapauser .
(Jag säger bara Kniiiiivsta Doris)
vill me oxå ut o köra o tjattra !!!
DET låter som en alldeles utmärkt idé!!! Nu i lördags kunde jag inte för då stod jag i Södertälje och höll i avrostningar, så nu vill jag vara med!!!Vi får väl ta & bestämma en dag
På lördag är det väl Barkarby också. Skulle kunnat ta en tur före eller efter det?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|