Ak Mittsverigebanan 2010

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Helt rätt, Thomas:tummenupp! Jag skönjer också ett mörkt, illasinnat och obehagligt samband mellan vurpor och de pass när Niklas finns på banan. Dessutom drabbas alltid de renhjärtade, oskuldsfulla och rättfärdiga förarna värst...:crash

Jäklar vad folk trillar framför dig, jag själv gjorde ju det samma på kemora i karusellen.

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Helt rätt, Thomas:tummenupp! Jag skönjer också ett mörkt, illasinnat och obehagligt samband mellan vurpor och de pass när Niklas finns på banan. Dessutom drabbas alltid de renhjärtade, oskuldsfulla och rättfärdiga förarna värst...:crash

Ja när du säger det så...:D

Blev din tunga svart nu Roffe?:)

/Davy Jones

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r

Ja det var ju absolut inte mitt eget fel:brinnerup

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22

Gunsan

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
CBR600rr Grafitti edition 2008
Vilket dilema, jag vill ha Niklas bakom mig för att jag sedan hoppas på att få bra tips o råd, men å andra sidan tycks han stressa folk av banan. Undra var jag eg borde ha honom.

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
Kawasaki zx6r 2005 banhoj +BMWk1200gt 2006
men Björn...är det inte där asfalten är lappad och det är en höydskillnad på 2cm...mmmmmmm:D:yoparty
Intresanta bilder Var på väg att göre samma resa på helgens race oxå vi använder nya motor skydd som bygger ca 2 cm på brädden problemet är att de tar i och då lättar framhjulet.
Timmy compier gjorde samma sak på super stock kvalet i söndags i Vålers chikan när skyddet tog i.
det geller att hänga lite mer.
dock skyddar de motorn till 100% jag gick ju inte ens in i depån utan kunde fortsätta träna :tummenupp.
Man lärsig av sina förarmissar :yoparty

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Vilket dilema, jag vill ha Niklas bakom mig för att jag sedan hoppas på att få bra tips o råd, men å andra sidan tycks han stressa folk av banan. Undra var jag eg borde ha honom.

Nu är jag då helt oskyldig i Björns fall, han stressade sig själv av banan:) Det är ju inte ens jag som filmar...:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha