Jäklar vad folk trillar framför dig, jag själv gjorde ju det samma på kemora i karusellen.
Jäklar vad folk trillar framför dig, jag själv gjorde ju det samma på kemora i karusellen.
Helt rätt, Thomas! Jag skönjer också ett mörkt, illasinnat och obehagligt samband mellan vurpor och de pass när Niklas finns på banan. Dessutom drabbas alltid de renhjärtade, oskuldsfulla och rättfärdiga förarna värst...
Helt rätt, Thomas! Jag skönjer också ett mörkt, illasinnat och obehagligt samband mellan vurpor och de pass när Niklas finns på banan. Dessutom drabbas alltid de renhjärtade, oskuldsfulla och rättfärdiga förarna värst...
Nej, se där! Alltid denne Niklas! Okey då, det kan ju vara däcken också... /Casey...Blev din tunga svart nu Roffe?...
Ja det var ju absolut inte mitt eget fel
Intresanta bilder Var på väg att göre samma resa på helgens race oxå vi använder nya motor skydd som bygger ca 2 cm på brädden problemet är att de tar i och då lättar framhjulet.
Timmy compier gjorde samma sak på super stock kvalet i söndags i Vålers chikan när skyddet tog i.
det geller att hänga lite mer.
dock skyddar de motorn till 100% jag gick ju inte ens in i depån utan kunde fortsätta träna .
Man lärsig av sina förarmissar
Vilket dilema, jag vill ha Niklas bakom mig för att jag sedan hoppas på att få bra tips o råd, men å andra sidan tycks han stressa folk av banan. Undra var jag eg borde ha honom.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|