JN skrev:2193292Har Acra helsystem och det låter gött så det räcker Tillsammans med Pc III så ger det hyffsad effekt....
b-man skrev:2193359Funkar för mig, på just min hoj finns det inget som slår det utseendemässigt enligt min smak.
Sen låter ju just detta helsysten riktigt gött som vi säger i denna delen av världen!
homerone skrev:2193273Scorpion är väl akrapovic. Hittar man scorpion idag är väl det en riktig lagervärmare. Kan ha fel men jag tror att jag har rätt
Vet inte om det var enbart namnbyte eller om akra köpt upp dem.
PutteLiten skrev:2193355M4 Helsystem på en TLR låter bättre...
shoei skrev:2193443Hur mycket effekt? Skulle vara kul att veta, jag har devil helsystem och PC3. Min är bänkad till 151,4 på bakhjulet.
JN skrev:2193534Är bänkad till 150 på bakhjulet.. Så din har lite till..
b-man skrev:2193359Funkar för mig, på just min hoj finns det inget som slår det utseendemässigt enligt min smak.
Sen låter ju just detta helsysten riktigt gött som vi säger i denna delen av världen!
b-man skrev:2193720Ser den ut så där orginal eller har du kapat den? Måste ju låta sjukt mycket?
Den är så kort original....
Lam-Kaka skrev:2193518Mja vet inte om jag kan hålla med om att det låter lika vasst som Yohusimura slip-on på en mille.. visligen så har jag nog inte så mycket dämpul kvar men men , men M4 ska ju va bäst till TLR
Frredde skrev:2193553Nån som kan tipsa om vad som skulle passa mig då?
HAr en DRZ helt original, å den låter snäppet mer än en symaskin. Effektökning e inte så noga med. Vad jag behöver e ju att åtminstone överrösta EU-mopparna
ozeo skrev:2194359köp vad som helst som ser bra ut..gör inte så stor skillnad på en liten stånka..men däremot bara du öppnar upp pipa burk o byter munstycken så får du en sju ggr roligare hoj..
HighfidelitY skrev:2192440Någon som testat Scorpion? Är lite sugen på en sån...
Frredde skrev:2194454Okej....
Är det enkelt? Kostnad på ett ungefär...?
Frredde skrev:2194454Okej....
Är det enkelt? Kostnad på ett ungefär...?
PutteLiten skrev:2194016Millen låter anorlunda/vassare än en TL, så det är väll en smak sak.
Jag och J-Bone jämförde hans Yoshi RS3 slipon mot mina M4, och på TLRen låter M4 bättre.
Nu har dock J-Bone Akra helsystem och det låter oxå förbannat gött... :yumyum
Lam-Kaka skrev:2195343Sant på TLR så ska det va M4.På millen Yoshi + moddade headers eftersom det ej finns Yoshi helsystem till millen tyvär(för mest ljud), Acrat låter tyvär lite för lite men ger bra med effekt. Efter 04-> på millarna är det Arrow headers + Tig slip-on som ger mest ljud + effekt.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|