Josefsson skrev:Tja!!!
Nån som vet om man kan köpa bara burken från Akrapovic till 660 -03??
Och ev. fixa ett rör som övergår till aktuell diameter, helsystemet är så snuskigt dyrt och beggat lär man väl inte hitta nåt.
Tack o hej /Josefsson
KNAS skrev:Mumma!
Tom Byron skrev:Ja du kan köpa bara burken, tror inte den är så dyr typ under 5000 spänn, men den anslutningen är en aning grövre än org, krökarna.
Köp ett vanligt slip on så slipper du strula samt det är billigare isf, poängen med akra är ju att det är avstämt, why fuck it upp med bara burken å krökar som inte lirar med?
Så tycker jag iaf....
Ser ut som den som sitter original på KTM enduromodeller -04Supermoto skrev:Jag drar upp till Hammarbyhamnen och säljer röven på en gång.
Eller är det mindre äckligt/mindre ont att springa runt på Östermalm bland socitetskärringarna??
Observera bakstänkan! Jag köpte en Acerbis universal men det kommer se för taskigt ut... Nån som vet vad det är för bakstänka???
Supermoto skrev:Har mailat generalagenten med prisfrågor osv. Hoppas de är snabba...
Varför inte berätta på en gång vad du kan göra för dealHenric skrev:Hör av dig när du fått svar från dem så skall jag se om inte vi kan hjälpa dig och alla andra som vill, med en bättre deal om ni är sugna på Akra till era hojar.
\\H
Supermoto skrev:Varför inte berätta på en gång vad du kan göra för deal
Josefsson skrev:Tja!!!
Nån som vet om man kan köpa bara burken från Akrapovic till 660 -03??
Och ev. fixa ett rör som övergår till aktuell diameter, helsystemet är så snuskigt dyrt och beggat lär man väl inte hitta nåt.
Tack o hej /Josefsson
PutteLiten skrev:Bara burken brukar ju kosta runt 5000, och ett helsystem kostar runt 8000 (Detta gäller för XR650R, då, men priserna är nog ungefär detsamma för KTM). Personligen skulle jag inte köpa ett Akra slipon för 5k. Då finns det billigare som är lika bra, men ett helsystem för 8k är betydligt mer intressant. Imho.
Inte för att jag har råd just nu, men det ligger i framtids planerna...
Josefsson skrev:Hmm 8000:- jag har hört pris på 9900:-.
Om detta stämmer är det ju kanonnyheter
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |