fick mitt leo system igår, ser bra ut. har hojen på annan ort så kan inte testa än.
Nice!!! får väl höra det IRL
Japp, d ska väl gå att ordna. vem av dem på superbike e du? den som e rakad o säljer reservdelar?
han med konstig frisyr??Den mörke
Hade dubbla leo på yamman och var helnöjd. Mycket bra finish och passform. Sen att det följde med 4 olika db killers å tvättpluggar gör ju inte något alls
Vilken insats använder du? går det att köra helt utan lr låter d för mkt?
Hade dubbla leo på yamman och var helnöjd. Mycket bra finish och passform. Sen att det följde med 4 olika db killers å tvättpluggar gör ju inte något alls
Vilken insats använder du? går det att köra helt utan lr låter d för mkt?
Började med den korta med minst böj. Fick ont i huvudet efter några mils körning och slängde på nästa steg. Blev stor skillnad och körde så kanske under 20 mil. Tröttnade och bytte tillbaka till den korta igen utan att få huvudvärk denna gång Antar att den sotade in sig litegrann under tiden så ljudet blev lite dovare. Med Acrat kör jag utan och den låter helt perfekt i mina öron. Har en "besiktningskiller" när det är dags för sånt.
han med konstig frisyr??
hehe.. nä.. den lille korte med svart hår..
Då vet jag nog inte vem du e..
då får du ju komma å hälsa på
Fifan!
Idag kom mitt Leo Vince!
Snart smäller det så det bara smäller om det!
ok, e spänd på att höra vad du tycker om resultatet
Lille och korte på samma gång. Då är man inte stor.hehe.. nä.. den lille korte med svart hår..
Har nu testat mitt helsystem. Effekt: knappt märkbar ökning med öppen insats. Ljud: gött men i starkaste laget med öppna insatsen, men man vänjer väl sig. Den tysta insatsen låter typ exakt som original competition dämpare. Vikt: max 100-200gram lättare än original, dvs obetydligt. Rördimensionerna verkar vara klenare (!) än original fast något rakare. Finsh/kvalitet: mkt bra och snygg design. Summa: om du funderar på ett LeoVince helsystem till LC4, behåll originalrör och köp slip on.
hmm, verkar ju inte så lovande.
akraporrvik:
: Ja, lite iafser bättre ut
: Skulle tro att d inte e nån större skillnadlåter bättre
: Ja,troligtvisger bättre effekt
: Ja, ca 10000 mot 4500men dyrt, ja
Har nu testat mitt helsystem. Effekt: knappt märkbar ökning med öppen insats. Ljud: gött men i starkaste laget med öppna insatsen, men man vänjer väl sig. Den tysta insatsen låter typ exakt som original competition dämpare. Vikt: max 100-200gram lättare än original, dvs obetydligt. Rördimensionerna verkar vara klenare (!) än original fast något rakare. Finsh/kvalitet: mkt bra och snygg design. Summa: om du funderar på ett LeoVince helsystem till LC4, behåll originalrör och köp slip on.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|