watson
Orka vara tvärtom
Har reggat mej prxis och väntar bara på mail så man kan glida dit och kolla om man blir godkänd... Är astmatiker, men det borde ju inte spela nån roll, eller?? Nån som har koll?
/FW
/FW
watson skrev:Har reggat mej prxis och väntar bara på mail så man kan glida dit och kolla om man blir godkänd... Är astmatiker, men det borde ju inte spela nån roll, eller?? Nån som har koll?
/FW
KalleKulspruta skrev:
Fördelar:
¤Man får pengar
¤Man får fika
¤Man får reda på sin blodgrupp
¤Man får veta om man har några sjukdommar
¤Man får läsa motortidningar
¤Man blir lättare full, behövs inte lika mycket (bäst ju)
...
Lartes skrev:tror inte du får det.
Har en tjejpolare (ja ja jag har faktiskt kamrater) som inte får lämna för att hon e astmatiker
watson skrev:Hoppas att det beror på vilka meduciner man stoppar i sej... Jag kan byta för att få lämna blod, eller så kan ju detta vara ännu en bra anledning att sluta röka.... Behöver inga meduciner då...![]()
/Fröken fräken
[Akryl]*Amid skrev:... dela med mig av mitt blod,
men det får jag inte p.g.a.
min egen skada.![]()
Lartes skrev:Får man vara så nyfiken att få fråga vad som hänt?
watson skrev:Hoppas att det beror på vilka meduciner man stoppar i sej... Jag kan byta för att få lämna blod, eller så kan ju detta vara ännu en bra anledning att sluta röka.... Behöver inga meduciner då...![]()
/Fröken fräken
Lisa skrev:Har kompisar som har tagit hål på diverse ställen på kroppen eller tatuerat sig och de skulle aldrig kunna tänka sig att gå och ge blod. Lite märkligt...eller?![]()
[Akryl]*Amid skrev:Jo, om det är av spruträdsla så är det ju lite konstigt faktiskt. =)
Men de kanske är rädda för vita rockar?![]()
Lisa skrev:en utav dem vet jag är spruträdd, så jag blev jätteförvånad när hon stolt visade upp sin percing i naveln. Jag kan ju inte hålla käften, så jag muttrade väl nått om att ge blod vilket uppenbarligen var olämpligt.......
jag och min stora mun
jag skulle ju sagt: gud vad snyggt
![]()
UnderDOG skrev:Har 0Rh-, en av de ovanligaste, alla kan ta emot blod av mig.
Blev lite grinig sist jag skulle lämna dock, då fick jag inte lämna för jag hade just träffat min nuvarande flickvän.
Sen tycker jag det är lite fel att inte bögar får lämna också, ALLA bögar har ju inte ett riskbeteende.
Sen innan det så ville jag inte lämna för då hade just kravallerna i GBG varit och jag ville inte riskera att nån av anarkistpuckona som blev skjutna skulle få av MITT blod...
Men nu har jag inga ursäkter, ska lämna så snart det är möjligt, tack för påminnelsen!
//Anders.
/Fröken fräken
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy