Akut hjälp till Team Nordic Racing

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Mina kära norrlandspolare behöver akut hjälp med tankning under morgondagens ERF på Ring Knutstorp.

Fick ett sms av Johan i Team Nordic Racing att dom behöver hjälp med tankningen. Hade så gärna hjälpt dom om inte:

A) jag inte var skadad i axeln
B) jag åker på semester i morron

Dom behöver alltså ytterligare en person för att hjälpa till med tankingen. All utrustning (dvs overall och toppluva :) ) finnes.

Ring Johan i Team Nordic Racing på 0702-394188 NU, jag lovar att du kommer ha en kulig dag tillsammans med dessa grabbar och dom kommer verkligen att uppskatta din hjälp :tummenupp
Obs! v v och posta inte ditt svar här i tråden, då dom inte har tillgång till internet.

Last edited:

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Åsa skrev:
2350632 Mina kära norrlandspolare behöver akut hjälp med tankning under morgondagens ERF på Ring Knutstorp.

Fick ett sms av Johan i Team Nordic Racing att dom behöver hjälp med tankningen. Hade så gärna hjälpt dom om inte:

A) jag inte var skadad i axeln
B) jag åker på semester i morron

Dom behöver alltså ytterligare en person för att hjälpa till med tankingen. All utrustning (dvs overall och toppluva :) ) finnes.

Ring Johan i Team Nordic Racing på 0702-394188 NU, jag lovar att du kommer ha en kulig dag tillsammans med dessa grabbar och dom kommer verkligen att uppskatta din hjälp :tummenupp
Obs! v v och posta inte ditt svar här i tråden, då dom inte har tillgång till internet.

Hela Teamet vill tacka Ive för den fantastiska insats han gjorde i depån under helgens tävling. utan honom hade vi knappast knipit sista poängplats i tävlingen. Så en riktig norrlänsk björnkram från oss här uppe till dig Ive. Hoppas vi ses igen.
Och tack till Åsa för de eminenta kontaktarbetet

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Suzukiman skrev:
2354466 Hela Teamet vill tacka Ive för den fantastiska insats han gjorde i depån under helgens tävling. utan honom hade vi knappast knipit sista poängplats i tävlingen. Så en riktig norrlänsk björnkram från oss här uppe till dig Ive. Hoppas vi ses igen.
Och tack till Åsa för den eminenta kontaktarbetet
Bingo är en svartfot... grattis till poängen :D

Vi som kom nio sekunder efter er :6surkart

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
GSXR1100R skrev:
2354472 Bingo är en svartfot... grattis till poängen :D

Vi som kom nio sekunder efter er :6surkart

Vi tog er på dom sista varven, gasa mer nästa gång.
Ive är nu mera adlad här uppe och skall kallas sir innan han tilltalas :rock

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzukiman skrev:
2354477 Vi tog er på dom sista varven, gasa mer nästa gång.
Martinus låg ute i 1 timme och 10 minuter i sista stint, han kroknade sista 9 varven och då kom ni förbi, starkt kört av er :tummenupp

ps jag är oxo Norrlänning och bor bara i Skåne tillfälligt sedan -86...

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
GSXR1100R skrev:
2354502 Martinus låg ute i 1 timme och 10 minuter i sista stint, han kroknade sista 9 varven och då kom ni förbi, starkt kört av er :tummenupp

Hade jag vetat att vi låg så tajt till poängplats hade jag aldrig släppt om. Trots koma och ett bakdäck som fick gå i sex timmar. :mad:

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
GSXR1100R skrev:
2354502 Martinus låg ute i 1 timme och 10 minuter i sista stint, han kroknade sista 9 varven och då kom ni förbi, starkt kört av er :tummenupp

Fick ni hjälpa honom av cykeln eller..
Det är drygt att ligga ute över timman på knutstorp och fortfarande upprätthålla hyggliga varvtider. Är man då dessutom i slutet av tävlingen och redan har kört något pass så böjar energin och påföljande konsentration att svikta. Själv så fick jag ligga ute ca 1.20 på mitt första pass, men då var det safty car i minst en halvtimma :crash.
Hoppas föresten att det gick väl för dom som fick markkänning under tävlingen. Alltid lite extra tråkigt när det skall behövas ambulanstransport från banan.

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
En Pippigul 600.
Martinus skrev:
2354751 Hade jag vetat att vi låg så tajt till poängplats hade jag aldrig släppt om. Trots koma och ett bakdäck som fick gå i sex timmar. :mad:
Du är bäst... :pannkyss

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Martinus skrev:
2354751 Hade jag vetat att vi låg så tajt till poängplats hade jag aldrig släppt om. Trots koma och ett bakdäck som fick gå i sex timmar. :mad:
Vi skyller allt på slöhugo :mad:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Suzukiman skrev:
2354477 Vi tog er på dom sista varven, gasa mer nästa gång.
Hell yeah! Äntligen någon som förstår att uppskatta mitt rätta värde:D

Tack för en trevlig dag, och stort grattis till poängen! Vi ses på banorna längre fram :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!