AKUT - Pokerset köpes - STHLM

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Har lånat ett pokerset av en kollega och bokat upp morgondagen för poker med ett gäng andra. Självklart ringer kollegan och ska ha igen det eftersom han med ska lira på fredag.

Är det någon i Sthlm som har ett pokerset, 500 marker att sälja för max 1200:-??

I am pretty desperat.. Inte tokdesperat men däremot vore det kul å ha i morgon. Max 1200.. jag kan hämta på plats.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Jippe skrev:

Är inte det typ i Norrland? :hihi

fan.. 400 markersväska.. 1195:-.. surt.. väntar jag till nästa vecka får jag en sproilans 500väska för 1200:-..
Fast å andra sidan var det i morgon vi tänkt spela.. damn.. svårt val..

Eller ska jag köpa en 300 väska för 880:-
 

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Segeltorp
Hoj
Enduro
I Väsby Centrum såg jag i förrgår att de hade sånna set i en ny öppnat butik, vet dock ej vad de kosta eller vad butiken heter.

www.vasbycentrum.se kanske vet?!

//Niklas


Edit: Var visst Dino som låg i Väsby.
 
Last edited:

Kain

Potatis
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Roslagen
Hoj
Teutonia
korvgubbe skrev:
Är inte det typ i Norrland? :hihi

fan.. 400 markersväska.. 1195:-.. surt.. väntar jag till nästa vecka får jag en sproilans 500väska för 1200:-..
Fast å andra sidan var det i morgon vi tänkt spela.. damn.. svårt val..

Eller ska jag köpa en 300 väska för 880:-

Eller så beställer du denna http://www.thegolfhq.com/ProductDetails.asp?PCLinkID=322


Omräknat i SEK ink frakt ca 540kr...
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Låna ut?

Någon som skulle kunna tänka sig att låna ut ett pokerset under en helg?
:Bugar *ber på mina bara knän och kysser marken där du, pokersetsägare, går*

Kortlekar håller jag självklart med själv så du sliper att dina slits eller skadas..

Det skulle ge mig både möjligheten att spela i morgon samt tid att beställa ett billigt från stället som Kain tipsade om..
 

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
korvgubbe skrev:
Någon som skulle kunna tänka sig att låna ut ett pokerset under en helg?
:Bugar *ber på mina bara knän och kysser marken där du, pokersetsägare, går*

Kortlekar håller jag självklart med själv så du sliper att dina slits eller skadas..

Det skulle ge mig både möjligheten att spela i morgon samt tid att beställa ett billigt från stället som Kain tipsade om..


Freppa har ett...
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
raceman_peps skrev:
Freppa har ett...

Finns nog ett par som har men frågan är om någon är villig att låna ut till mig...!?

...Lartes kan intyga att jag är en ytterst späd och harmlös liten varelse som för mitt liv inte skulle våga göra något som retade upp farliga mc-grabbar.. Alltså borde det inte föreligga någon risk på ditt (den som nu skulle våga låna ut) ömt vårdade pokerset!
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
Har du kollat med "Klubben" eller Kortoxen? Vet inte om det har set till försäljning eller utlåning, men man kan ju alltid kolla....

Har inget tel.nr. eller adress till någon av dem, men de är välkända pokerklubbar i Tokholm. Har för mig att Kortoxen ligger nånstans vid S:t Eriksplan eller så.
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Fasen, hittade på hobbex för 695, men det var slut, får inte hem förrens januari :mad:

Edit: teknikmagasinet har antingen 100pack för 269, eller ett helt sett (500) + väska för 1599:-, hobbex har också 100pack, finns det inte mer såna pysselaffärer???

Edit 2: såg att det var löst :)

Edit 3: det var det ju visst inte ändå, måste väl finnas nån i närheten som kan låna ut :rolleyes:
 
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
xXx40 skrev:
Fasen, hittade på hobbex för 695, men det var slut, får inte hem förrens januari :mad:

Jag beställde ett från GolfHQ nu efter KAINs tips men det hjälper mig ju inte.. måste lösa det här till i morgon kväll..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top