Körde upp med en FZR-93 för några veckor sedan. Den var bökig, minst sagt. Klarade inte konbana 1 (för dålig svängradie) utan fick byta till bana 2, då gick det bra, men det var svettigt. Fullt styrutslag åt båda hållen.
rätt kaxigt att krypa en sporthoj....nån härinne som klarat krypbanorna med en 1000cc sportmaskin av senare modell..
Moi eller inte 1000cc, utan en gsxr 750 -96 körde jag upp på, Men jag fick överträda linjen med 30cm där man gör U-svängen.
Det där känns jäääävligt töntigt att bli kuggad för. Man kan ju inte hjälpa att ens hoj har för dålig svängradie.. Då borde man enligt mig inte få köra med den i trafiken heller..3104080Körde också med en Gsxr 750 97:a. Men kuggade på att jag inte kom runt vid linjerna. Fick inte gå över dom trotts miin hoj. Hade aldrig kört banorna å kört hojen 2 timmar innan upp körningen. Köpte hojen dagen innan. De är inget å rekomendera. Men träna nån dag hemma sedan så satt dom med sportisen me. Men tog en äldre BMW för att vara säker. Lycka till, men de kollar pappren på privatister rätt hårt
Det där känns jäääävligt töntigt att bli kuggad för. Man kan ju inte hjälpa att ens hoj har för dålig svängradie.. Då borde man enligt mig inte få köra med den i trafiken heller..
ja tänkte mer typ zx10r gsxr cbr r1.. o de gangster hojarna men din prestation e ju inte långt ifrån... d måste varit sjukt svårt, fick du lov att använda större svängrum.??
klarade det som en dans på rosor övade hela morgonen och hade en snäll kontrolant, körde utanför linjen med kanske 10 cm
han granskade regbevistet bra så det var en jävla tur att jag tog min egen hoj
bromsningen klarde jag också fast det skakar rätt bra..... firade igårkväll i båstad och avslutade natten med att äta en äcklig kabab och idag har det runnigt ur alla hål fick åka hem från jobbet! ska ringa hälsovårdsmynigheten i morgon. kan man få ersättnig för förlorad arbetsinkomst ??
...och maten ser redan ut som om den har passerat en människas kropp ett par ggr
j/k
Käkar man på kebaberian mitt emot Madison (antar att det var där) så får man ju skylla sig själv
Ser ju ut som själve faan därinne och maten ser redan ut som om den har passerat en människas kropp ett par ggr
j/k
rätt kaxigt att krypa en sporthoj....nån härinne som klarat krypbanorna med en 1000cc sportmaskin av senare modell..
Min kille har krypit med sin FZR 1000 o sin Fz1 utan problem,
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |