Aldrig 125 träff i GBG?

125 träff i GBG, intresserad??

• Antal röstningar
    0

Skorpan

Guest
Mertala skrev:
Back from Germany....

Ni ska bara veta vilket monster det döljer sig inuti min hoj.... Så fort den ser minsta skymt av en R1 så utvecklar den 300 hästar och blir helt enormt snabb...

Inte för inte min hoj kallas R1-dödar'n 2003... Ser skorpans R1 i backspegeln, HELA tiden

:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Ska ut och kolla posten nu, vi får se vad som händer. Posten är ju inte det mest pålitliga företag jag känner till men de brukar sköta sakerna snyggt.
HAHAHAHAHAH R1-dödarn hahahah......du har just placerat dej på min "tio i topp dagens bästa skämt lista" :D :D :D
du har ju lika många hästar i den som jag har på startmotorn LOOOOOOOL :rolleyes:
enda gången du får se mej i backspegeln är när odjuret står o vilar :lol :lol :lol

Last edited:

Lakritstrollet

Ny medlem
Gick med
29 May 2003
Hoj
en snabb en
Åt helvete!!

Motorn funka tip-top och lät/gick hur bra som helst men den skar mitt på bron över kanalen....

Vi tror det e det där jävla munstycket som e för litet... Ngt annat har vi svårt att tro.

Skit bajs fillibom bom bom :mad: :mad: :mad: :mad:

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Mertala skrev:
Åt helvete!!

Motorn funka tip-top och lät/gick hur bra som helst men den skar mitt på bron över kanalen....

Vi tror det e det där jävla munstycket som e för litet... Ngt annat har vi svårt att tro.

Åh fan... (Med viss chans att låta duktig): Man ska alltid kolla munstycket efter bara en kortare sträcka... :mattias Men jag vet... Har gjort samma sak själv... :rodnar

Ingen som har en nyare 125:a motor att sälja förresten??

HA DE GÔTT

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Mertala skrev:
Åt helvete!!

Va?! "min" motor? Har kört mycket med den och den har funkat bra! Jävla va surt :( Men de är ju bara borra och i med ny kolv :)

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ludde skrev:
Åh fan... (Med viss chans att låta duktig): Man ska alltid kolla munstycket efter bara en kortare sträcka... :mattias Men jag vet... Har gjort samma sak själv... :rodnar

Ingen som har en nyare 125:a motor att sälja förresten??

HA DE GÔTT
Nej, men jag har en GT125 motor liggandes för en billig peng. (2-cyl)

Skorpan

Guest
Nisse Järnet skrev:
Va?! "min" motor? Har kört mycket med den och den har funkat bra! Jävla va surt :( Men de är ju bara borra och i med ny kolv :)
operationen tog 5-6 timmar
den funkar fint som ***
halvmånen på svänghjulet gick åt helvete bara så det lät lite konstigt och den stanna
ska inhandlas en sån imorrn
den lever Nisse :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skorpan skrev:
operationen tog 5-6 timmar
den funkar fint som ***
halvmånen på svänghjulet gick åt helvete bara så det lät lite konstigt och den stanna
ska inhandlas en sån imorrn
den lever Nisse :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Najs! :) Så den går fint? Har ju inte ens startat sen lagerbytena :) Man kan ju göra en egen av en avsågad bricka också.

Skorpan

Guest
Nisse Järnet skrev:
Najs! :) Så den går fint? Har ju inte ens startat sen lagerbytena :) Man kan ju göra en egen av en avsågad bricka också.
hehe...man kan säga att den var liiiiiiite piggare än den gamla ;)
vet du hur många ponnyn det är i den??

Lakritstrollet

Ny medlem
Gick med
29 May 2003
Hoj
en snabb en
Jobbade idag så det var morsan som fick köpa ett exemplar. Hon fick hålla på och leta efter en liten jävla halvmåne i över 3 timmar :eek:

Hon hittade en på en liten verkstad efter många om och men... Den största Yamaha-fabriken hade bara en (1) enda på lagret, och den hittade de inte!!! Liiiiiiite dåligt...

Men jag har den nu och imorgon ska den på!!! Motorn går tip-top annars och både låter och känns bättre. Nu händer det ngt under 7000 varv iaf...

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mertala skrev:
Jobbade idag så det var morsan som fick köpa ett exemplar. Hon fick hålla på och leta efter en liten jävla halvmåne i över 3 timmar :eek:

Hon hittade en på en liten verkstad efter många om och men... Den största Yamaha-fabriken hade bara en (1) enda på lagret, och den hittade de inte!!! Liiiiiiite dåligt...

Men jag har den nu och imorgon ska den på!!! Motorn går tip-top annars och både låter och känns bättre. Nu händer det ngt under 7000 varv iaf...
Fint att motorn funkar bra! :tummenupp

Lakritstrollet

Ny medlem
Gick med
29 May 2003
Hoj
en snabb en
Tillbaka till ursprungsämnet...

125 träff i GBG, vilka är på och när ska vi träffas etc? jobbar vardagar fram till 16 men efter det så e jag ledig.

En dag under nästa vecka kanske (eller t.o.m. imorgon (söndag))? Kom med förslag annars..

Skorpan

Guest
Mertala skrev:
Motorn går tip-top annars och både låter och känns bättre. Nu händer det ngt under 7000 varv iaf...
såg en grej nu......du får inte vara här i 125 klassen mer.Du har ju 180cc nu :fakta :fatta!
:D :D :D

Last edited:

Lakritstrollet

Ny medlem
Gick med
29 May 2003
Hoj
en snabb en
Klart jag får!

Det är vad du känner som räknas ;)
Tycker ändå att den känns mer 125 än annat. Tror jag ska dreva upp den ett snäpp, skaffa lite högre toppfart. Den drar ju bra nu så... (om du jämför med den gamla *host*)

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Poffer skrev:
Men får du igång rd:n så kör väl den ifrån en R1 ganska lätt eller? Om du klarar att hålla ner framhjulet vill säga :D

Klart som fan att den gör!! Rd:n är en riktig r1-dödare ju :banana :rofl

Men en vtr har den inte en suck mot..... :rolleyes:

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
Mertala skrev:
Tillbaka till ursprungsämnet...

125 träff i GBG, vilka är på och när ska vi träffas etc? jobbar vardagar fram till 16 men efter det så e jag ledig.

En dag under nästa vecka kanske (eller t.o.m. imorgon (söndag))? Kom med förslag annars..

Jag ska med till 100%

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...