Jämför hur roadracingkillarna servar och håller efter sina grejor jämfört med Glamourgary som ger fullgas när motorn är kall och släpper ner sin R1 våldsamt efter ett tappert bakhjulsförsök.
Bankörd, ja tack.
Bankörd, ja tack.
Flåklypa skrev:Jämför hur roadracingkillarna servar och håller efter sina grejor jämfört med Glamourgary som ger fullgas när motorn är kall och släpper ner sin R1 våldsamt efter ett tappert bakhjulsförsök.
Bankörd, ja tack.
HanneZ skrev:va lite lustigt ca 2 min innan tråden skrev så såg ja en annons på sh om en R1 till salu osså hade han bilder på hojen både när han uila o stoppa, o då tänkte ja att de där bilderna skulle jag aldrig lägga ut om ja la ut en annons
PutteLiten skrev:Han är ju i alla fall ärlig
Och hur många tror att en sporthoj idag inte har wheelats och lekts med?
Eller i alla fall försökts leka med?
Jag tycker man kan förutsätta att en modern sporthoj har körts en del på slangen. Mer eller mindre kontrollerat av ägare...
Ang bankörning, så håller jag oxå med Bingo.
Någon som kör bana visar ju att han/hon ialla fall har ett bra intresse av hojar och på så sätt förhoppningsvis har koll på det där med service etc.
Gammal tråd, men enftersom Kurvis återupplivade den så fick man ju svara
Undra hur många som ångrar sina "coola" avatarer när det är dags att säljaHanneZ skrev:va lite lustigt ca 2 min innan tråden skrev så såg ja en annons på sh om en R1 till salu osså hade han bilder på hojen både när han uila o stoppa, o då tänkte ja att de där bilderna skulle jag aldrig lägga ut om ja la ut en annons
sandstream skrev:Undra hur många som ångrar sina "coola" avatarer när det är dags att sälja
amullo skrev:Aldrig klotad = Tappad i backen dock
Välservad = När jag köpte den
fint skick = små repor
liten lackskada = halva kåpan borta
orginal medföljer = fick det inte sålt
Servicebok = kolla inte så någa på stämpeln bara
halvbra däck = fick en utskällning på senaste besiktningen
Nej.. Skämt åsido.
Det känns viktigare att personen som skrivit en säljes annons är välformulerad ocgh saklig. Är jag ute efter en R1 så VET jag att det är bra tryck.. det behöver de inte skriva i annonsen. Mer intressant är ju att de skriver om skicket på grejerna, service´ar som är gjorda, historik och att allt är väldokumenterat.
Zilversurfer skrev:Köp min aldrig bankörd eller vurpad. BUD
Kurvmakaren skrev:Apropå något helt annat....
1.03.?? ( bara 2,62 sek kvar )
Är det mellan första och andra röd-ljuset på Amiralsgatan?
Zilversurfer skrev:Föreningsgatan helge för f*n, Föreningsgatan!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|