Ja, jag hörde att konkurrenterna skulle ta bort både multi tasking och flash-stöd för att komma ikapp.Konkurrenterna kliar sig i hövet o ap(p)ar efter
Ja, jag hörde att konkurrenterna skulle ta bort både multi tasking och flash-stöd för att komma ikapp.Konkurrenterna kliar sig i hövet o ap(p)ar efter
Nämen wow. Så fantastiskt. Det måste ju vara den första mobiltelefonen i världshistorien som det är möjligt på.
Eller så kanske man har lite lokalsinne och inte behöver köra med GPS hela tiden?nej det är det förvisso inte,men istället för att ladda kartor efterhand man kör så har du hela europakartan i mobilen.
sen att det var gratis gör ju inte saken sämre,men köp du din eriksson eller vad du nu gillar
Eller så kanske man har lite lokalsinne och inte behöver köra med GPS hela tiden?
Senast jag navigerade med hjälp av en mobiltelefon var 2007:
Tyvärr så har jag ingen telefon med kompass nu. Så istället så har jag en Silva som säkert är äldre än vad jag är liggandes i bilen.
Jag hatar också min Iphone därför att...
* Synkningen mot Outlook funkar fantastiskt bra
* Mötes bokningarna hanteras under minuten
* Mailhanteringens gränssnitt gör mailandet för lätt
* Allt som förr åt upp min arbetstid flyter lite för bra
Hade bytt om jag kunnat, men min arbetsgivare tillhandahåller bara dem...
Det var bättre förr...
Jag började bli riktigt sugen på en iPhone 4 när jag hörde att dom hade en fix för antennproblemet.
Sen såg jag fixen:
Så om man bortser från det lilla problemet med mottagningen (bara att exempelvis sätta på ett skyddsfodral, vilket många ändå kommer ha) så skulle du alltså köpa en iPhone 4 !!!!!!!???????
Nej, den är fortfarande för dyr jämfört med Androiderna.
Jag hade valt den för skärmen om dom hade kostat lika mycket och levt med (men hatat) låsningen mot apple.
För skärmen är utmärkt.
Så när du blir rik ska du köpa en Du får vara lite tuffare i förhandlingarna så får du den billigare
Oavsett hur rik jag blir betalar jag inte dubbelt så mycket för någonting bara för att få ett halvätet äpple på det.
Dessutom anser jag det vara ett allvarligt designmisstag att lägga antennen som dom har gjort.
Jag skrev om mina farhågor med det i iPhonetråden innan den ens hade släppts, hade jag varit sån hade jag skrivit "vad var det jag sa".
En motsvarande (med något sämre skärm) Android kostar hälften, och då slipper man det halvätna äpplet!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|