Dom matcherna är ju bara skittråkiga.
Det är procentuellt mer allvarliga skador i fotboll än i valfri kampsport, så..
För att inte tala om hästsporter.
Dom matcherna är ju bara skittråkiga.
Det är procentuellt mer allvarliga skador i fotboll än i valfri kampsport, så..
Vem minns inte mister perfect för sådär 13 år sen.
Visserligen mer åt Thaiboxning hållet. Men vilken stjärna!
Skulle tro att MMA:s fascination på folk är precis samma sak som all tävlan egentligen innebär. Att mäta sig med konkurrenter(andra penisbärare). Bara det att med MMA blir det extra tydligt då det faktiskt rör sig om överlevnad genom konsten att skada/döda en annan människa. Om inte domaren hade varit där då.
Boxning saknar ju en massa moment. JJ och sparkar. Jiujitsu(?) är ju rätt avancerat med taktik etc som man får vara rätt insatt för att förstå. Fulbrottningen och ground and poundet hade jag gärna varit utan som åskådare.
Sjukt bra träning också.
Smakfullt skrivet
Jag har varit intresserad av MMA större delen av mitt liv och brukar träffa Alexander några gånger i månaden, mitt jobb ligger 300 meter från hans gym.
Han är jävligt trevlig och älskar motorcyklar, så knip igen din käft om du inte har något vettigt att säga.
Vår käre Ingo blev ju kraftigt dement av boxningsskadorna också.Rednecks sa nån. Jag som tittar tillhör inte den kategorin. Ingen här på SH heller.
Inte heller utövarna.
Nån mikael saint john eller vad han heter kommer ju från överklassen.
Boxning elegant? Fråga Muhamed Alis hjärna
Vår käre Ingo blev ju kraftigt dement av boxningsskadorna också.
Säger inget om det. Men att se två snabba tekniska boxare fajtas, om man förstår vad man ser, det är fan rätt häftigt!
Angående hjärnskadorna - smällar man får ta. Ahh nu var jag rolig. Men alla boxare känner till riskerna.
Håller med. Därför var OS-boxningen och är fortfarande en höjdpunkt.
Men många tror fortfarande att MMA är farligast.
Tror heder respekt ödmjuket och självkontroll är lika stark inom MMA som boxningen.
För att inte tala om hästsporter.
Fast hästsporter går ju sällan ut på att ramla av, det skulle i och för sig höja underhållningsvärdet om de gjorde det.
Det var ju trist för honom, men personligen förstår jag inte vad dessa uppvisningar i att slå sönder en annan människa tjänar för syfte egentligen.
För detta oss framåt eller bakåt i evolutionen?
Vad tar man med sig hem efter att man besökt en sån här match mer än ett "jaha"?
Upplys mig.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |