Alive hos sharkspeed

TL1000R

Fartglad med förståndet i behåll
Gick med
20 Jun 2009
Hoj
1998 Suzuki TL1000R
Hej!
Jag sa till posten att det skulle vara ett företagspaket men kollar på lappen nu och dom har sänt det som postpaket. Men tycker ändå att det är dåligt att dom inte hämtar ut när dom vet att det finns paket att hämta. Lite service får det ju ändå vara. Jag skickade på den adress som det står att jag skulle skicka till och fyllt i på deras hemsida och lapp som följer med paketet. Mailade dom i torsdag men fick aldig något svar. Hoppas dina grejor blir bättre denna gång tog du samma stövlar igen och samma strl.

Mickeninja

Jo jag har besällt allt i samma storlek som tidigare.
Fick ett mail idag från dom att dom skulle återbetala alla varorna, tror inte att alla hästarna är riktigt hemma där, har begärt nya produkter och inte pengar:rolleyes:.

Blir nog en följetong på det här:tungan.

/ A.B

Hobi

Newbee
Gick med
7 Jul 2009
Hoj
1989 Kawasaki zxr 750
Har beställt allvädersställ och stövlar där ifrån och är riktigt nöjd med grejjorna! Stövlarna var dock trånga som fan men nu sitter dom perfekt!
Och för de priserna dom har så vette fan om det är värt att köpa märkeskläder??

TL1000R

Gick med
20 Jun 2009
Hoj
1998 Suzuki TL1000R
Har beställt allvädersställ och stövlar där ifrån och är riktigt nöjd med grejjorna! Stövlarna var dock trånga som fan men nu sitter dom perfekt!
Och för de priserna dom har så vette fan om det är värt att köpa märkeskläder??
Tror inte själv att det är några dåliga produkter, dock vill jag att dom ska vara hela.

Annars satt skinnstället som en smeck och kändes bra.

/ A.B

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
-01 yamaha r1, en 200cc kinahjuling och en kxf450-10 åt junior
Köpte dom där stövlarna som är aktuella i denna tråd å bägge dragkedjorna var trasiga när jag använt dom två gånger..... inge vidare kvalite

TL1000R

Gick med
20 Jun 2009
Hoj
1998 Suzuki TL1000R
Köpte dom där stövlarna som är aktuella i denna tråd å bägge dragkedjorna var trasiga när jag använt dom två gånger..... inge vidare kvalite
Hmm, å det visade sig att dom inte kunde leverera några nya saker heller:va.
Ja, va ska jag säga?, jag kommer troligtvis inte handla mer därifrån.

/ A.B

knattemc

Bannad
Gick med
14 Aug 2009
Hoj
Honda
Har handlat på sharkspeed, beställde ett par stövlar och jacka den här gången.
Stövlarna var för små så jag returnerade dom enligt instruktionerna på deras sida, skickade mail att jag returnerat, fick svar inom 2 dagar, tog kanske max 2 veckor och fick ett par nya som jag gjorde byte till. Passade bättre.
Jackan va kanon, billigt hos dom, hoppas det håller lika bra nivå om olyckan är framme.
Annars finns det inget att klaga på hos dom, bra service och snabb leverans.

Har även beställt tidigare och då va nån produkt inte i lager, men dom hörde av sej via mail att dom inte hade den o undrade om jag ville byta till nåt annat eller vänta.

zx6r_87

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2009
Hoj
kawasaki zx6r ninja 98
Jag har själv köpt alive racingstövlarna och jag är inte nöjd. hade själv problem med dragkedjan på dom o när jag väll fick upp kedjan så satt dom bra..Men sen när jag skulle hoppa upp på hojen så gick det fan inte att växla med dom för att dom är så hårda...Är ju fan som att ha ett par skidpjäxor fan...Så nu ska dom ut på nätet till salu...blir väll ett par oxtar som många rekomenderar

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Hoj
ZXR750L, R1
Lyfter en gammal tråd. Någon som har erfarenhet av Alives helställ som Sharkspeed säljer? Står att det är till för både mc och minimoto men namnet gör ju att man blir fundersam. Håller det för att kana asfalt i 150km/h? Förstår att det är ett budgetställ men kommer bara använda det ett par ggr om året vid bankörning och använda mitt vanliga tvådelade dagligdags.

- - - Updated - - -

http://sharkspeed.se/product-AliveWhiteMinimotoMCHelställ

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM