Alkoholmissbruk ?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nej det är inte okej.. För ett par veckor sedan stötte jag på ett sånt gäng på en krog som skvätte ner folk med vin, champagne etc och tyckte de var allmänt balla. Efter ett tag tröttnade jag och tömde en halv öl över killen som var värst. Då var det inte så jävla kul längre utan han skulle börja bråka och grejer. Då sög vakterna tag i honom och slängde ut honom, på väg ut skriker killen som en gris och vrålar "vad fan, jag har fan bränt 8 papp här! 8 PAPP! Vad har han bränt? (pekar på mig) TVÅ???"..

Hade lust att säga till honom att jag hade bränt 200 spänn den kvällen men jag ville inte såra hans känslor..

Priceless. :D

klockrent!:D

RobRas

Guest
Nej det är inte okej.. För ett par veckor sedan stötte jag på ett sånt gäng på en krog som skvätte ner folk med vin, champagne etc och tyckte de var allmänt balla. Efter ett tag tröttnade jag och tömde en halv öl över killen som var värst. Då var det inte så jävla kul längre utan han skulle börja bråka och grejer. Då sög vakterna tag i honom och slängde ut honom, på väg ut skriker killen som en gris och vrålar "vad fan, jag har fan bränt 8 papp här! 8 PAPP! Vad har han bränt? (pekar på mig) TVÅ???"..

Hade lust att säga till honom att jag hade bränt 200 spänn den kvällen men jag ville inte såra hans känslor..

:tummenupp

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
app app :ajjabajja inte säkert att det är pappas pengar, han kan ha förvärvat dom surt själv. Eller beter man sig inte så om man har arbetat ihop dom själv ?
Nej för då vet man värdet av pengar.

:Bugar

Var med om att två brats beställde in skumpa men att brudarna dissa dom och satte sig vid oss, troligen mest för att reta dem(de?). Då börja den värsta braten kasta isbitar i nacken på mig och när jag lugnt vänder mig om och ber han sluta då jag konverserar med hans dejt blir han högröd och börjar kasta glas i väggen och skrika, varpå vakten tröttnar och kastar honom i väggen, golvet, dörren, stolpen, trappan på vägen ut innan han kommer tillbaka och flyttar över champagnen till vårat bord och tackar för att nån kan ha lite klass och uppföra sig.:yoparty

Och ja, jag lyckades sumpa det med bratbruden ändå..:huvet

Last edited:

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
ja det är ett jäkla påfund,spruta ut champange bara för man tar studentten eller så,brorsans pöjk gick på lundsberg och sprutade ut för 30 papp det hemmet alltså,bara för att man skulle göra så?:confused: :va
ca 3000 per man betalade de för sprutningen,brorsan är ju inte greve så det kostade litet för honom,nej det är nåt jävla modernt påfund bara för att visa att man har pengar.
fatta hur mycket hembränt eller pilsner man fått för den summan?:D
nej fint ska det vara:confused:

app app :ajjabajja inte säkert att det är pappas pengar, han kan ha förvärvat dom surt själv. Eller beter man sig inte så om man har arbetat ihop dom själv ?
tror du på det där själv?:D

Å andra sidan så luktar vi lädersvett istället för champagne. Dessutom smakar det definitivt inte sött när de slickar av det.

Nä du, vår stil passar mer tyska 50-årskris damer med en röd boll intryckt i munnen än välsvarvade brats babes.
haha ja vi ligger nog inte i bratsens liga vi:tummenupp :D

haha gött,jo många är måna om att visa sina (pappas)pengar,rätt åt snorhyveln.....:D

Last edited:

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
Du kan ju alltid leka Jängs Bånd och ha en vattenpistol fylld med rödvin i beredskap om du skulle bli nedsprutad med champange.:gnissla

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Du kan ju alltid leka Jängs Bånd och ha en vattenpistol fylld med rödvin i beredskap om du skulle bli nedsprutad med champange.:gnissla

Eller så kan man tvåla in hela knogbaguetten i ansiktet på honom så det flyger brylcréme omkring honom. Sen våldar man upp hans jävla Chateu de Anale i rektatet för att sedan sparka honom i arslet så hårt att pipen tittar ut bredvid gomspenen på honom medans han seglar ut på trottoaren utanför.
Det är ungefär vad jag skulle göra om nån sån fick för sig att skvätta champagne omkring sig.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC